فونیکسریمکسبهتام

دستگاه کارت خوان خراب بود کرایه نپردازید

چه زمانی اتوبوس های واحد رایگان می شوند؟

عصر خودرو- یکی از شهروندان شکایت کرده در برخی از خطوط BRT متصدی ایستگاه به بهانه خراب بودن دستگاه بلیت، به زور از مردم پول می گیرد.

چه زمانی اتوبوس های واحد رایگان می شوند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، دیرزمانی از مجهز کردن تمام خطوط اتوبوسهای واحد تهران به دستگاه کارتخوان می گذرد ولی با این حال، باز هم برخی از مسافران می گویند مجبورند در برخی ساعات، کرایه را به صورت نقدی بپردازند، چون این دستگاه خراب است.

    یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم در این باره نوشته: بنده یک سرباز هستم و هرروز قبل از ساعت شش صبح با بی آر تی می‌رم پادگان. ایستگاه ما گیت بلیط نداره و مسئولان دستگاه بلیط‌خوان سیار تهیه کردن. ولی متاسفانه بعضی از کسانی که در اون ساعت صبح متصدی ایستگاه هستن دستگاه بلیط‌خوان ندارن در جواب حرف ما که می‌گیم فقط کارت، می‌گن که شیفت ما پولیـه و گاهاً با زور و توهین از مسافرها پول نقد می‌خوان. اگر این موضوع پولی بودن شیفت واقعیه که از شرکت واحد درخواست داریم که حداقل به قوانین خودش فقط کارت بلیط احترام بذاره و برای همه‌ی شیفت‌های این ایستگاه‌های بدون گیت دستگاه سیار تهیه کنه. اگر هم این افراد دارن غیر قانونی از ما پول نقد می‌گیرن از شرکت واحد می‌خوایم جلوشون رو بگیره تا این طور سو استفاده نشه.

    در این باره مهدی چمران ـ رییس شورای شهر تهران ـ اعلام کرده است طبق مصوبه شورای شهر، شهروندان در صورت مشاهده خرابی کارت‌خوان اتوبوس‌های بخش عمومی می‌توانند کرایه نپردازند.
    به گفته چمران، در صورتی که کارت‌خوان اتوبوس‌های ملکی شرکت واحد (بخش عمومی) خراب باشد، رانندگان آن موظفند که به صورت رایگان به شهروندان خدمت‌رسانی کنند و شرکت واحد نیز باید بر رعایت این موضوع نظارت کند.
    او با بیان اینکه پیمانکار مشخصی وظیفه نظارت بر کارت‌خوان اتوبوس‌های ناوگان پایتخت را دارد، گفت: این پیمانکار موظف است بلافاصله پس از خرابی دستگاه‌های کارت خوان، آنرا اصلاح کند و در غیر این صورت باید جریمه نقدی بپردازد. شهروندان نیز می‌توانند در صورت خرابی کارت‌خوان‌ها، بدون پرداخت کرایه و به صورت رایگان از اتوبوس استفاده کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط