فونیکسریمکسبهتام

آمادگی اتوبوسرانی و تاکسیرانی مشهد برای سرویس دهی به عزاداران حسینی

عصر خودرو- مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از آمادگی سازمان اتوبوس رانی و تاکسیرانی برای سرویس دهی به عزاداران حسینی در روز تاسوعا و عاشورا خبر داد.

آمادگی اتوبوسرانی و تاکسیرانی مشهد برای سرویس دهی به عزاداران حسینی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، جعفر شاهرخی افزود: خطوط اتوبوس منتهی به حرم مطهر رضوی در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی تقویت می شود و پیش بینی های لازم برای حضور زائران و مجاوران انجام شده است.
    وی با اشاره به اینکه تمامی اتوبوسهای بخش خصوصی نیز در این روزها آماده ارائه خدمات هستند، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده هفت دستگاه اتوبوس امداد نیز آماده هستند تا در صورت به وجود آمدن مشکل خدمت رسانی کنند.
    وی ادامه داد: 100 دستگاه ون در حوزه تاکسیرانی نیز تا نزدیک ترین نقطه به حرم مطهر رضوی در این ایام به صورت ویژه علی الخصوص در روز عاشورا و تاسوعای حسینی به ارائه خدمات می پردازند.
    مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اعمال برخی محدودیت های ترافیکی از سوی پلیس راهور، گفت : تا جایی که محدودیت های ترافیکی اجازه بدهد، ارائه سرویس صورت می گیرد.
    شاهرخی افزود: کاهش سرفاصله زمانی قطارها به سه دقیقه و30 ثانیه نیز در دستور کار قرار دارد و در این ایام سرویس دهی قطارشهری تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت.
    وی خاطر نشان کرد: روز جمعه و شنبه آتی مصادف با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز خدمات دهی از ساعت هفت تا 23 با سرفاصله زمانی شش تا 10 دقیقه انجام می شود.
    هم اکنون 14 هزار دستگاه تاکسی در شهر سه و نیم میلیون نفری مشهد فعالیت می کنند.
    بطور متوسط روزانه یک میلیون و 200 هزار جا به جایی توسط دو هزار دستگاه اتوبوس درون شهری در شهر مشهد انجام می شود.
    کلانشهر مشهد با 328 کیلومتر مربع مساحت و سه و نیم میلیون نفر جمعیت سالانه پذیرای حدود 25 میلیون زائر است.
     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو