فونیکسریمکسبهتام

در اقدامی داوطلبانه و خود جوش؛

تاکسی داران مشهد سوگواران را رایگان جابجا می کنند

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانى شهردارى مشهد از خدمت‌رسانی رایگان برخى از خودروهاى تاکسى در مبادى ورودى حرم خبر داد و افزود: تعدادى از تاکسیرانان داوطلب شدند تا جابجایى مسافران را رایگان و صلواتى انجام دهند.

تاکسی داران مشهد سوگواران را رایگان جابجا می کنند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، علی‌اصغر نیشابورى اظهار کرد: این اقدام کاملا به صورت خودجوش بوده و براى شناسایى این خودروها برچسبى بر روى شیشه خودرو ها نصب شده است

    وی بیان کرد: در ایام تاسوعا و عاشورا ناوگان تاکسیرانى مشهد با 13 هزار دستگاه تاکسى آماده خدمت رسانى به زائران و مجاوران است.

    وى افزود: همچنین یک هزار تاکسى در مبادى ورودى شهر اعم تاکسى هاى بیسیم به حالت آماده باش هستند.

    وی ادامه داد: یک هزار دستگاه ون نیز ویژه ایام ماه محرم با لغو شدن تمام مرخصى ها به حالت آماده باش درآمدند تا خدمت رسانى به زائران و عزاداران حسینى به خوبى صورت بگیرد.

    وى در ادامه به نظارت 150 بازرس نسبت به نحوه خدمت رسانى ناوگان تاکسیرانى در ایام عاشورا و تاسوعا اشاره کرد و گفت: این تعداد بازرس با 32 اکیپ بازرسى به صورت شبانه روزى در مسیر هاى منتهى به حرم جهت مدیریت و نظارت به عملکرد تاکسیرانان به حالت آماده باش درآمدند.

    وى بیان کرد: به منظور خدمت رسانى مطلوب بعد از روزهاى عاشورا و تاسوعا که حجم زیادى از مسافران و زائران قصد برگشت به محل سکونت خود دارند نیز در اطراف و مبادى ورودى حرم تاکسى ها به حالت آماده باش هستند.

    حمل ادوات عزاداری توسط قطار شهری ممنوع است

    مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد نیز از ارایه خدمت به زائران و سوگواران در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: خدمات دهی قطار شهری روز پنجشنبه 30 مهر ماه از ساعت شش صبح آغاز و تا ساعت 23 با فاصله زمانی پنج تا شش دقیقه نسبت به جا به جایی عزاداران اقدام می کند.

    قاسم طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر وی افزود: طی امروز و فردا  و مصادف با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز خدمات دهی از ساعت هفت تا 23 با سرفاصله زمانی شش تا 10 دقیقه انجام می شود.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد همچنین گفت: ورود ادوات عزاداری حجیم همچون طبل، علم، پلاکارد، سامانه صوتی و موارد مشابه به داخل ایستگاهها و واگن های قطار شهری ممنوع است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط