فونیکسریمکسبهتام

مسئول کانون شوراهای اسلامی کار البرزخبر داد

افزایش روزافزون تعدیل نیرو در شرکت‌های قطعه‌سازی خودرو

عصر خودرو- مسئول کانون شوراهای اسلامی کار البرز با اشاره به روند نزولی جذب نیرو در شهرک‌های صنعتی البرز از افزایش روزافزون تعدیل نیرو در شرکت‌های قطعه سازی خودرو در این استان خبر داد.

افزایش روزافزون تعدیل نیرو در شرکت‌های قطعه‌سازی خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، علی اصلانی  گفت: در حال حاضر وضعیت اشتغال در شهرک‌های صنعتی البرز و 250 کارخانه قطعه سازی خودرو مطلوب نیست.

    اصلانی با اشاره به دلایل اساسی تعدیل نیرو و رکود در کارخانجات قطعه سازی افزود: وضعیت نابسامان دو کارخانه ایران خودرو و سایپا مخصوصا در سال 94 با توجه به کمپین نخریدن خودرو و انتظارات مترتب پس از برجام مردم، از عوامل اصلی رکود در این صنایع است.

    این مسئول کارگری البرز بیان کرد: از آنجایی که دو کارخانه سایپا و ایران خودرو در حال حاضر، قادر به پرداخت تعهدات خود به شرکت‌های قطعه سازی نیستند، همچنان قطعه سازی‌های خودرو در رکود به سر می‌برند و بیشترین تعدیل نیرو‌ها در شرکت‌های قطعات سازی خودرو در حال انجام است.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر کارخانه‌های کشور خاصه استان البرز با یک سوم ظرفیت مشغول به فعالیت هستند خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی و با توجه به رکودی که کماکان از اول سال سایه آن بر سر اقتصاد کشور سنگین‌تر شده، وضعیت جذب نیروی کار در شهرک‌های صنعتی کل کشور و خاصه استان البرز وضعیت مطلوبی نیست و در چنین شرایطی نمی‌توانیم شاهد افزایش سطح اشتغال در شهرک‌های صنعتی باشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط