فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان خبر داد

توزیع ۸۰۰ هزار بلیط الکترونیکی در شهر همدان

عصر خودرو: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان از توزیع ۸۰۰ هزار بلیط الکترونیکی در سطح شهر همدان خبر داد.

توزیع ۸۰۰ هزار بلیط الکترونیکی در شهر همدان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس،محمد پوروخشوری با اشاره به راه‌اندازی بلیط‎های الکترونیک در سطح شهر اظهار کرد: از خرداد امسال تا پایان شهریورماه 800 هزار بلیط الکترونیک در سطح شهر همدان به فروش رسیده است.

    وی گفت: با وجود اینکه تبلیغات کمی در خصوص بلیط الکترونیک در سطح شهر صورت گرفته بود اما مردم استقبال خوبی از این طرح داشتند.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان با بیان اینکه خردادماه امسال 100 هزار بلیط در سطح شهر به فروش رسید ادامه داد: طی چند ماه اخیر این تعداد به هشت برابر رسیده است.

    وی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال بلیط کاغذی حذف و به جای آن کارت الکترونیک مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد، افزود: در برخی از خیابان‌های سطح شهر به دلیل استقبال مردم از کارت بلیط‌‎ها دیگر باجه فروش بلیط کاغذی وجود ندارد.

    پوروخشوری با اشاره به وجود 16 باجه فروش کارت بلیط در نقاط مختلف سطح شهر خاطرنشان کرد: تا پایان آبان ماه 6 باجه فروش کارت بلیط مجهز در 6 خیابان منتهی به میدان امام(ره) مستقر خواهد شد و باجه‌های قدیمی برداشته می‌شود.

    وی بیان کرد: این اقدام باعث کاهش آلودگی اسکناس، صرفه‌جویی در چاپ کاغذ، کاهش تنش‌ها و مدیریت زمان سفر خواهد شد.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان در راستای ارائه خدمات رفاهی به شهروندان، ایجاد ایستگاه‌های انتظار اتوبوس را مهم دانست و گفت: با سازمان زیباسازی شهر قرارداد 100 سایبان جدید بسته شده که 25 مورد از آن در حال اجرا‌ست و تا یک ماه آینده نیز به پایان خواهد رسید.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان با بیان اینکه تا پایان سال 100 سایبان شیشه‌ای نصب می‌شود و تعداد آنها در سطح شهر به 200 سایبان خواهد رسید، افزود: در حوزه سایبان وی آی پی 10 قرارداد با مشارکت بخش خصوصی منعقد شده که به تدریج سایبان‌ها در نقاط مختلف سطح شهر نصب می‌شود.

    وی با بیان اینکه تاکنون در سعیدیه، شهرک فرهنگیان، ابتدای خیابان بوعلی و روبروی دانشگاه بوعلی سایبان وی آی پی نصب شده است، گفت: این سایبان‌ها مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی و درب‌های الکترونیک هستند.

    پوروخشوری در خصوص مبنای گزینش نصب سایبان‌ها در برخی از نقاط شهر خاطرنشان کرد: نقاطی از سطح شهر محل تلاقی برخی از خطوط هستند که در راستای ایجاد خطوط سریع‌السیر و ادغام شده نیاز به ایجاد این سایبان‌ها احساس می‎شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو