فونیکسریمکسبهتام

در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی

رانندگان فاقد هر گونه تخلف و تصادف تقدیر شدند

عصر خودرو : در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، از رانندگان مجموعه مدیریت شهری در حوزه بار و ترافیک که فاقد هرگونه تخلف و تصادف در سال ۹۳ هستند، تقدیر شد.

رانندگان فاقد هر گونه تخلف و تصادف تقدیر شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی هم اکنون در قرارگاه ستاد راهور فاتب در حال برگزاری است.

    سرهنگ مراد مرادی رئیس اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد این همایش اظهار داشت: همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی به مناسبت هفته ناجا و در امروز که با شعار قانون گرایی، آموزش همگانی و انضباط اجتماعی است با شرکت همه ارگان‌ها و نهادهای دولتی، غیردولتی و عمومی در مجموعه مدیریت شهری و در حوزه بار و ترافیک در مقر پلیس راهور فاتب در حال برگزاری است.

    معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب تصریح کرد: در این همایش از رانندگان مدیریت شهری در حوزه بار و ترافیک اعم از حمل و نقل که در سال 1393 فاقد هرگونه تخلف راهنمایی و رانندگی و تصادف بوده‌اند، تقدیر و تشکر شد.

    سرهنگ مرادی خاطر نشان کرد: امیدواریم همواره شاهد ارتقای فرهنگ رانندگی در مجموعه رانندگی مدیریت شهری باشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط