فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۵ (۲۷)

نسل جدید اسپورتیج با ژستی شبیه به پورشه!

عصر خودرو: نسل فعلی اسپورتیج ارائه‌دهنده ترکیبی تقریبا عالی از کاربردپذیری و دینامیک سواری است اما آنچه که بیش از هر مشخصه دیگری این نسل از کراس‌اوور کامپکت کیا را بر سر زبان‌ها انداخت، طراحی مدرن و مهیج آن بود که پس از گذشت ۵ سال، هنوز هم جذابیت بصری خود را حفظ کرده.

نسل جدید اسپورتیج با ژستی شبیه به پورشه!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲:۰۰
  • نسل جدید اسپورتیج با ژستی شبیه به پورشه!
  • نسل جدید اسپورتیج با ژستی شبیه به پورشه!
  • نسل جدید اسپورتیج با ژستی شبیه به پورشه!

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، با این برداشت تازه از مدرنیته و هیجان بصری که در چهره اسپورتیج 2017 تزریق شده، به نظر می‌آید برگ برنده اسپورتیج نسل4 نیز همین چهره جذاب و متمایز خواهد بود. فعلا اطلاعات فنی از اسپورتیج 2017 منتشر نشده اما اولین سری از تصاویر رسمی انتشار یافته از آن، چهره‌ای به‌مراتب جذاب‌تر از آنچه که در اسپورتیج نسل3 به آن عادت کرده‌ایم را نشان می‌دهند. تناسبات و استخوان‌بندی اصلی به نظر تغییری نکرده اما به لطف یک سری المان‌های بصری بدیع که بارزترینِ آنها، چیدمان چراغ‌های جدید و کشیده جلو است که به سبک ساخته‌های پورشه، جایی بالاتر از خط تراز کاپوت قرار گرفته‌اند،  متناسب با این چیدمان جدید چراغ‌ها، جلوپنجره پوزه ببر کیا نیز با طرحی مدرن‌تر، کمی پایین‌تر روی فرم پوزه تقریبا عمودی اسپورتیج 2017 قرار گرفته‌اند و در طرفین آن هم چراغ‌های روشن در طول روز  خودنمایی می‌کنند که با چیدمانی 4تایی، در قابی به رنگ سیاه براق قرار گرفته‌اند. در نمای جانبی، غیر از طرح جدید چرخ‌ها، فرم بیرون آمده قدرتی‌تر بدنه در زیر در‌‌ها، کاراکتر لاین و خط تراز شیشه‌های جانبی کمی بالاتر آمده‌اند تا متناسب با نمای جلو، احساسی ایستاده‌تر و قدرتی‌تر به بدنه بدهند؛ اتفاقی که در نمای عقب هم با طرح خطی‌تر چراغ‌های LED به‌مراتب باریک‌تر عقب و استفاده از شکست‌های افقی متعدد افتاده. نسل جدید اسپورتیج  این ماه در نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت به‌صورت رسمی رونمایی شد.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط