فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۵ (۱۷)

لوکس ترین خودروهای حاضر در فرانکفورت را بشناسید

عصر خودرو: هر ساله خودروسازان بهترین دستاوردهای خود را برای حضور در نمایشگاه خودرو افسانه ای فرانکفورت آماده می کنند. امسال در نمایش برترین های صنعت خودرو ۵ سوپرلوکس هم رخ نمایی می کنند.

لوکس ترین خودروهای حاضر در فرانکفورت را بشناسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نمایشگاه فرانکفورت که از روز 17 سپتامبر آغاز به کار کرده است شاهد رونمایی از 210 مدل جدید خودرو بود. همانند دوره های پیشین نمایشگاه آئودی، مرسدس بنز و ب ام و محصولات خود را در سالن های بزرگتر از قبل به نمایش گذاشته اند.
آن چیز که در نمایشگاه امسال بیش از همه چیز به چشم می خورد سوپرلوکس های ارائه شده هستند. در این میان 5 خودرو بسیار موفق در این نمایش چند روزه به شرح زیر بوده اند:
بوگاتی ویژن گرن توریزمو، حشره بالدار این خودروساز با بدنه فیبرکربنی اش در کنار پادشاه خودروهای اسپرت آلمانی، پورشه میژن E در این نمایش حضور دارد.پورشه میژن، سدان چهار در اسپرت خودروساز آلمانی است که با ظاهر سوپر کار 918 طراحی شده و با چند فن آوری به روز شده و عبور از استانداردهای خودروهای تمام الکتریک، قرار است به قهرمان المپیک خودروها تبدیل شود.
در ادامه بازدید از برترین لوکس های نمایشگاه به مفهومی مرسدس بنز با نام Mercedes-Benz Intelligent Aerodynamic Automobile می رسیم. گلوله نقره ای مرسدس یک کوپه S کلاس چهار در است که تلاش های جدید خودروساز آلمانی را در تولید خودرو آیرودینامیک به رخ می کشد.
لوکس بعدی به خانواده آئودی تعلق دارد. آئودی ای ترون کواترو، اس یو وی مفهومی اسپرتی است که در مدل الکترونیکی عرضه شده است و به گفته خودروساز تا سال 2018 به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو 429 اسب بخار قدرت دارد و می تواند در زمان های کوتاهی به 496 اسب بخار هم برسد.
و اما در آخر بهترین خودرو لوکس ارائه شده ، بنتلی بنتایگا. اولین اس یو وی لوکس بنتلی که بر پایه پلتفرم آئودی Q7 ساخته شده است. البته مازراتی، رولزرویس و لامبورگینی اعلام کرده اند که به زودی به رقابت با این لوکس تازه وارد می پردازند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط