فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۵ (۲۶)

شیک‌کوچولوی خواستنی اسمارت، بدون سقف

عصر خودرو: سورپرایزی که اسمارت برای رونمایی در موتورشو بین‌المللی فرانکفورت امسال ارائه کرد، نسخه روباز کوچولوی ۲سرنشین و خواستنی‌اش، فورتو است.

شیک‌کوچولوی خواستنی اسمارت، بدون سقف
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰:۰۰
  • شیک‌کوچولوی خواستنی اسمارت، بدون سقف
  • شیک‌کوچولوی خواستنی اسمارت، بدون سقف
  • شیک‌کوچولوی خواستنی اسمارت، بدون سقف
  • شیک‌کوچولوی خواستنی اسمارت، بدون سقف

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، فورتو کَبریو در کنار ابعاد بزرگ‌تر و شیطنت بیشتری که مثل مدل سقف‌دار فورتو نسل2 در چهره دارد، در نسل جدید از سقف پارچه‌ای کرکره‌ای با بازشو سه‌حالته، قابلیت باز‌شدن سقف با کنترل از راه دور و پکیج‌های آپشنال بیشتری بهره می‌برد.
سقف پارچه‌ای کرکره‌ای فورتو کبریو جدید که تنها 20 میلی‌متر ضخامت دارد، هم به‌صورت نیمه تا انتهای سقف قابل باز و بسته‌شدن است (مثل یک تارگا) و هم به‌صورت کامل که در این صورت، باز شدن سقف و جمع شدن آن تا روی درِ قسمت بار، تنها 12 ثانیه زمان می‌برد. درضمن، در حالت کاملا روباز، تیر‌های سقف را هم می‌توان جدا کرده، در محفظه مخصوصی که در قاب درِ قسمت بار برای آنها در نظر گرفته شده، قرار داد. این سقف خوش‌ساخت که با فشار دکمه‌ای ‌‌روی سوئیچ نیز قابل باز و بسته شدن است، در 3 رنگ سیاه، سرخ و آبی طرح جین برای فورتو کبریو 2017 قابل سفارش است.
فورتو کبریو 2017 در 3 تریم Passion ،‌Prime و Proxy عرضه خواهد شد و برای پیشرانه هم 2 گزینه در نظر گرفته که عبارتند از: یک واحد 3 سیلندر 1.0 لیتری 71 اسبی و یک واحد 3 سیلندر 0.9 لیتری مجهز به توربوشارژر با 90 اسب‌بخار قدرت. گیربکس متصل به این پیشرانه‌ها نیز می‌تواند از نوع 5 سرعته دستی و یا 6 سرعته خودکار 2 کلاچ موسوم به توئین‌مَتیک باشد. فورتو کبریو جدید در کنار بهره‌مندی از یک زیرسازی به‌مراتب مستحکم‌تر، با سامانه‌های ایمنی پیشرفته‌ای همچون همیار حفظ خودرو در لاین مسیر، هشدار احتمال تصادف از روبه‌رو و همیار باد مخالف قابل سفارش است که مورد آخر، با تشخیص باد‌های تُند ناگهانی از طرفین و فعال کردن ترمز چرخ‌های یک طرف، از انحراف خودرو از مسیر جلوگیری می‌کند. این حالت ممکن است روی پل‌ها و یا هنگام سبقت گرفتن از خودرو‌های باری اتفاق بیفتد.

 

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط