فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل تاکسیرانی شهرداری اراک:

خطوط ویژه تاکسی و اتوبوس در اراک راه‌اندازی می‎شود

عصر خودرو: مدیر عامل تاکسیرانی شهرداری اراک گفت: شهرداری اراک با همکاری معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک در نظر دارد تا خطی ویژه تاکسی و اتوبوس در خیابان شهید بهشتی با هدف کاهش مشکلات ترافیکی و ارائه شایسته خدمات تاکسیرانی به همشهریان ایجاد کند.

خطوط ویژه تاکسی و اتوبوس در اراک راه‌اندازی می‎شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، رضا علینقی پور  با اشاره به راه اندازی خط ویژه تاکسی خیابان شهید بهشتی (ره) اظهار داشت: خیابان شهید بهشتی(ره) یکی از معابر پرتردد اراک است و بیش از 600 دستگاه تاکسی در این محل تردد دارد.
    وی افزود: این محل از خیابان‌های اصلی و مرکزی شهرستان اراک است بنابراین تردد بیش از حد خودروهای شخصی افزون بر تاکسی‌ها سبب ترافیک سنگین، آلودگی صوتی، نارضایتی مردم و سبب ایجاد مشکل در ارائه خدمت تاکسیرانی به نحو مطلوب شده است.
    مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اراک تصریح کرد: شهرداری اراک با همکاری معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک در نظر دارد تا خطی ویژه تاکسی و اتوبوس در این خیابان با هدف کاهش مشکلات ترافیکی و ارائه شایسته خدمات تاکسیرانی به همشهریان ایجاد کند.
    علینقی پور خاطرنشان کرد: با توجه به موارد ذکر شده این طرح به منظور راه‌اندازی به شورای ترافیک شهرستان اراک ابلاغ شد که در نهایت پس از بررسی مسئولان این حوزه در جلسات مکرر با ایجاد خط ویژه برای تردد تاکسی ها و اتوبوس های شهر اراک در این محل موافقت شد.
    وی ادامه داد: در حال حاضر با اجرای این امر مهم تا حدودی از حجم ترافیکی این معبر کاسته شده است و در این راستا تاکسیرانی می‌تواند خدماتی مطلوب را به شهروندان شهرستان اراک ارائه دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط