فونیکسریمکسبهتام

ایستگاه جدید برای تاکسی‌ها

جابه‌جایی ترمینال مرکزی اتوبوسرانی شهر بوشهر

عصر خودرو: شهردار بوشهر از جابجایی ترمینال مرکزی اتوبوسرانی شهر بوشهر و تعیین ایستگاه جدید برای تاکسی‌ها خبر داد.

جابه‌جایی ترمینال مرکزی اتوبوسرانی شهر بوشهر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، غلامعلی میگلی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با رانندگان تاکسی شهر بوشهر با قدردانی از تلاش‌های رانندگان تاکسی در بوشهر اظهار داشت: این نشست‌ها با هدف حل مسائل و مشکلات رانندگان و بررسی پیشنهاد‌های آنان است.

    شهردار بوشهر با تأکید بر ارتقای جایگاه و شأن رانندگان تاکسی بوشهر افزود: وظیفه همکاران ما در سازمان تاکسیرانی است که یک روز به‌عنوان روز گرامیداشت تاکسیرانان در نظر بگیرند و از رانندگان در حضور خانواده‌هایشان تجلیل و قدردانی کنند.

    میگلی‌نژاد با اشاره به وجود مشکل فعالیت خودروهای مسافربر شخصی غیرمجاز که مورد اعتراض شدید رانندگان تاکسی شهر بوشهر هستند، تصریح کرد: نمی‌شود پذیرفت هر شخصی با خودرو در سطح شهر مسافر جابه‌جا کند.

    وی افزود: عزیزان ما در راهنمایی و رانندگی  به کمک شهرداری بیایند و برای حل این مشکل یاری‌رسان باشند.

    میگلی‌نژاد با تأکید بر اینکه برای حل این مشکل رانندگان تاکسی ضروری است که  همه مدیران و مسئولین شهر و استان مشارکت کنند، اظهار داشت: با استاندار و فرماندار جهت تأمین امنیت و برخورد با مسافربرهای شخصی صحبت می‌کنیم.

    شهردار بوشهر با اشاره به برنامه آتی شهرداری مرکز استان برای بهبود وضعیت تاکسیرانی در شهر بوشهر تصریح کرد: ایستگاه ترمینال مرکزی سازمان اتوبوسرانی به خیابان معلم جابه‌جا و این ایستگاه به تاکسیرانان اختصاص داده می‌شود.

    وی با بیان اینکه برگزاری این نشست جهت رفع مشکلات رانندگان تاکسی ضروری بود، افزود: برای رفع مشکلات حمل‌ونقل درون‌شهری برنامه‌های خوبی در دست داریم.

    میگلی‌نژاد با تأکید بر اهمیت نقش رانندگان در معرفی شهر بوشهر به مهمانان این بندر تاریخی و فرهنگی اظهار داشت: رانندگان تاکسی نمایندگان فرهنگ و شخصیت استان هستند و اگر مهمانی وارد شهر بوشهر شود برخورد رانندگان غنا و جایگاه فرهنگ والای شهر و استان را به مهمانان می‌رساند.

    شهردار بوشهر با تأکید بر استهلاک و هزینه بالای خودروها در بوشهر به دلیل گرما و استفاده زیاد از کولر، خطاب به رانندگان تاکسی گفت: مطمئن باشید ما هرچه از توانمان بربیاد برای بهبود وضعیت رانندگان انجام می‌دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو