فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم:

اختصاص ۳۰ دستگاه خودرو ون برای حمل و نقل روستایی در قم

عصر خودرو : مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم از اختصاص ۳۰ دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل روستایی در این استان خبر داد.

اختصاص ۳۰ دستگاه خودرو ون برای حمل و نقل روستایی در قم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ابوالفضل جمالی اظهار داشت: برای حمل و نقل روستایی 30 دستگاه ون در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود که برای این امر به بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها اطلاع رسانی شده است.

    وی گفت: برای توسعه حمل و نقل روستایی 80 درصد از قیمت خودروهای ون بصورت وام با سود 4 درصد اعطا می‌شود.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم ادامه داد: متقاضیان از طریق شورای روستا به بخشداری معرفی می‌شوند و بعد به حمل و نقل مناطق معرفی خواهند شد و تنها با پرداخت 15 میلیون تومان می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند اما تنها باید در روستاها فعالیت داشته باشند.

    وی بیان کرد: به بخشداری‌ها اعلام شده که شرکت‌های حمل و نقل بتوانند در روستاها فعالیت و سرمایه گذاری داشته باشند تا روستاییان به استفاده از پلاک‌های عمومی رغبت پیدا کنند زیرا در حال حاضر تمایلی به استفاده از پلاک‌های عمومی ندارند.

    جمالی در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی افزود: برای جایگزینی خودروی حمل و نقل عمومی فرسوده وام با سود 8 درصد و برای نوسازی خودروی حمل و نقل عمومی فرسوده وام با سود 12 درصد اعطا می‌‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط