فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی خبر داد؛

اعطای تسهیلات چهاردرصدی برای خرید ناوگان حمل و نقل روستایی

عصر خودرو : مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی از اعطای تسهیلات چهاردرصدی به متقاضیان خرید ناوگان حمل و نقل روستایی این استان خبر داد.

اعطای تسهیلات چهاردرصدی برای خرید ناوگان حمل و نقل روستایی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سعید سبحانی اظهار کرد: برای خرید ناوگان حمل و نقل روستایی تسهیلاتی با نرخ سود چهار درصد از محل صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان اعطا می شود.

    وی اضافه کرد: به منظور توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی کشور تفاهم نامه دوجانبه ای بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، برای ورود سه هزار دستگاه ناوگان ون منعقد شده که بر اساس این تفاهم نامه تسهیلات مزبور به متقاضیان پرداخت می شود.

    سبحانی افزود: داشتن گواهینامه معتبر حداقل ب 2 یا پایه 2، داشتن کارت هوشمند رانندگان حرفه ای یا احراز صلاحیت های اخذ کارت هوشمند، سکونت در روستا، ارائه تعهد محضری مبنی بر استمرار فعالیت در حمل و نقل روستایی و شاغل نبودن در شغل دیگر از جمله شرایط دریافت این تسهیلات است.

    وی با بیان این که قیمت تقریبی خودروهای ون مزبور 75 میلیون تومان است، اظهار داشت: تسهیلات اعطایی نیز تا سقف 80 درصد قیمت خودرو با نرخ چهار درصد قابل پرداخت است.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی تصریح کرد: البته با استفاده از این تسهیلات، میزان معافیت گمرکی این خودروها نیز کاهش می یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط