فونیکسریمکسبهتام

در بازدید از تعمیرگاه مرکزی اسنا یدک مطرح شد:

خدمات کامل ون دلیکا

عصر خودرو: در بازدید از تعمیرگاه مرکزی اسنا یدک گفتگویی با مهیار محمدی، مدیر فنی مهندسی اسنا یدک در خصوص بخش تعمیرات خودروهای سبک و ون دلیکا انجام دادیم

خدمات کامل ون دلیکا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷:۰۰
  • خدمات کامل ون دلیکا
  • خدمات کامل ون دلیکا
  • خدمات کامل ون دلیکا
  • خدمات کامل ون دلیکا
  • خدمات کامل ون دلیکا
  • خدمات کامل ون دلیکا
  • خدمات کامل ون دلیکا
  • خدمات کامل ون دلیکا
  • خدمات کامل ون دلیکا
  • خدمات کامل ون دلیکا

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»،  مشروح مصاحبه با ایشان را در ادامه مطالعه خواهید کرد.

ابتدا در مورد تعمیرگاه مرکزی خودروهای سبک توضیح دهید.
در تعمیرگاه مرکزی سبک برخلاف نمایندگی‌های دیگر محدودیت ساعت برای پذیرش وجود ندارد و این پذیرش از ساعت 8 صبح شروع وتا 5 بعدازظهر ادامه خواهد داشت واگر بعد از ساعت 5 خودرویی کارش به اتمام نرسیده باشد جهت رضایت مشریان محترم با اضافه کار پرسنل تعمیرگاه تلاش می‌شود که مشکلات خودرو برطرف شود تا خودرو برای فردای آن روز آماده تحویل گردد.
در بدو ورود خودرو ابتدا مشکلات فنی به صورت کامل برسی شده و تمام خواسته‌های مشتریان توسط کارشناس فنی یاداشت می‌شود. هزینه تقریبی تعمیرات به مشتری اعلام می‌شود و بعد از این که مشتری رضایت خود را از نحوه تعمیرات اعلام کرد ، نوع تعمیر به شیوع که مشتری به آن نیاز دارد انجام می‌شود. استاندارد تایم تعمیرات برای دست مزد کاملا رعایت می‌شود، پس از انجام کار طبق قانون وزارت صنایع و معادن دو ماه یا سه هزار کیلومتر گارانتی در نظر گرفته شده که در بعضی مواقع اگر از زمان گارانتی خدمات گذشته باشد باز هم مجموعه برای جلب رضایت مشتریان کار آن‌ها را انجام می‌دهد. تمامی تجهیزات و دستگاه‌ها نظیر شاسی کشی و اتاق رنگ پیشرفته مختص انجام امور صافکاری و نقاشی ون دلیکا طراحی شده است. معمولا برای صافکاری و نقاشی خودرو قرارداد نوشته می‌شود و بعد از انجام کار، بازدید و جلب رضایت مشتری، هزینه کار از وی دریافت می‌شود. برای سهولت و تسریع کار مشتریان که معمولا رانندگان ون دلیکا و راننده تاکسی هم هستند روزهای پنشنبه، جمعه و ایام تعطیل هم در صورت هماهنگی از قبل تعمیرات برروی خودرو آن‌ها انجام می‌شود.
تعداد پرسنلی که در بخش خودروسبک تعمیرگاه مرکزی مشغول به کار هستند بالغ بر 15 نفر است که درچند بخش مختلف مشغول به کار هستند. این بخش‌ها توتال سرویس که کار تعمیراتی سریع نظیر تعویض لنت‌ها، بازدید چرخ‌ها، تعویض روغن و ... در آن انجام می‌گیرد؛ قسمت مکانیکی که تعمیرات سنگین‌تر مربوط به تعمیر پیشرانه وگیرباکس؛ قسمت الکتریکی مربوط به تعریف ریموت، برنامه‌ریزی ECU و کارهای مربوط به سیستم تهویه مطبوع به طور کامل از قبیل نشتی‌یابی، تست دما با دستگاه مجهز و شستشوی انژکتور، قسمت جلوبندی و بخش صافکاری ونقاشی خودرو را شامل می‌شود به آن معنا که از صفر تا صد مشکلاتی که ممکن است برای یک خودرو ون دلیکا پیش بیاد در این تعمیرگاه مرکزی پوشش داده می‌شود.
چند درصد از قطعات وارداتی ون دلیکا و چند درصد از تولیدات داخلی استفاده می‌شود؟
قطعات حیاتی پیشرانه و قطعات اصلی به صورت کامل از شرکت سازنده خودرو تهیه می‌شود وحتی این قطعات که از کارخانه اصلی وارد می‌شوند بعد از ورود به انبار شرکت به صورت کامل مورد بازرسی فنی قرار می‌گیرند وبعد از اخذ تائیدیه و گزارش تست می‌تواند در اختیار مشتری قرار بگیرد. از جمله این قطعات می‌توان به تسمه تایم، تسمه بالانسر، بلبرینگ‌های مهم، میلنگ، سرسیلندر، بلوک سیلندر، پیستون‌ها، قطعات گیرباکس، اکسل عقب و غیره اشاره کرد. در مورد برخی از قطعات که تاثیری در مبحث ایمنی ندارد وارد فازهای داخلی سازی شده‌ایم که به عنوان مثال می‌توان به فیلتر روغن ،شیشه‌ها ،سپرها، قطعات بدنه و ... اشاره کرد. تمامی این قطعات از لحاظ کیفیتی کنترل می‌شوند تا هیچ گونه ریسک و خطری برای دارندگان این خودرو وسرنشینان آن‌ها دربر نداشته باشند.
انبار شرکت اسنا یدک با وسعت بسیار زیاد تمامی قطعات خودروهای ون دلیکا ،اتوبوس کینگ لانگ، ون ایکس سانا، خودرو سواری لیونسل و بعضا قطعات خودروهای دیگر را نگهداری می‌کند. تمامی این قطعات با برچسب و هولوگرام اصلی و داخل بسته‌بندی خود شرکت به بازار ونمایندگی‌های فروش در سراسر کشور ارائه می‌شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم