فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

امکان تعطیل کردن پیرامون بازار وکیل برای ایستگاه مترو وجود ندارد

عصر خودرو : عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: امکان تعطیل کردن ایستگاه بازار وکیل برای احداث ایستگاه مترو وجود ندارد.

امکان تعطیل کردن پیرامون بازار وکیل برای ایستگاه مترو وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مظفر مختاری اظهار داشت: نباید تصور شود که تنها با طرفداری کردن از برگزاری علنی جلسه منافع مردم محقق می‌شود که تمام اعضای شورای شهر نماینده مردم و حافظ منافع آنان هستند.

    وی افزود: با توجه به زمانبر شدن قطار شهری لذت آن برای شهروندان منتفی شده و با توجه به فاصله کمتر از یک کیلومتر ایستگاه قطار شهری تا بازار وکیل تعطیل کردن به مدت یک تا دو سال خیابان زند باریک عقلانی نیست.

    این عضو شورا ادامه داد: در آن منطقه حتی امکان تعطیل کردن یک تا دو روز معابر وجود ندارد و اگر بنا باشد یک تا دو سال خیابانی با آن تمرکز جمعیتی و هزینه تملک تعطیل شود قطار شهری دچار مشکلات چند برابر می‌شود.

    مختاری اضافه کرد: این موارد علاوه بر آن است که مشکلات آب، برق و سایر تاسیسات در آن منطقه بسیار زمانبر و هزینه‌بر است و با توجه به وضعیتی که بازار دارد و زیرگذر مشکل‌دار آن اجرای قطار شهری در فاصله نزدیک بازار عقلانی نیست و مردم ترجیح می‌دهند این مسافت کوتاه را تا ایستگاه نزدیک طی کرده و دچار مشکلات اساسی نشوند.

    حذف ایستگاه وکیل عقلانی نیست

    شهردار شیراز در همین زمینه گفت: اگر در مورد احداث ایستگاه وکیل چه علنی یا غیر علنی تصمیم‌گیری شود، این ایستگاه حذف نخواهد شد.

    علیرضا پاک فطرت افزود: مشاور در این زمینه کامل مطالعه نکرده است و اگر بنا باشد این موضوع علمی بررسی شود و با توجه به این موضوع، مناسب است بررسی علمی غیر علنی انجام و نتیجه علنی به اطلاع مردم رسانده شود.

    شهردار شیراز یادآور شد: این ایستگاه حدود 400 متر با بازار فاصله دارد و باید توسط مشاور مهندسی ارزش شود و فاصله کاهش یا افزایش یابد.

    رضا محمدیان رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این زمینه پیشنهاد کرد جلسه اتخاذ تصمیم در مورد ایستگاه بازار وکیل قطار شهری، علنی و رای آن مخفی باشد.

     با وجود مخالفت رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا با غیر علنی بودن جلسه اتخاذ تصمیم در مورد این ایستگاه، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به بررسی غیر علنی موضوع در جلسه آینده شورا رای دادند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو