فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان مطرح کرد

پیگیری تداوم روند نو‌سازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان

عصر خودرو: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: روند نو‌سازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان از سوی این سازمان در جلسه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری شده است.

پیگیری تداوم روند نو‌سازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، اصفهان یکی از کلان‌شهر‌های مهم در سطح کشور است که توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مهم‌ترین نیاز‌های شهر در راستای کاهش سفر‌های شخصی مردم با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و همچنین کاهش آلاینده‌های جوی در سطح شهر است.

    اما فرسوده بودن تاکسی‌ها یکی از مشکلات موجود در شهر است، چرا که در حال حاضر 2هزار و 500 تاکسی فرسوده در سطح شهر اصفهان وجود دارد که این تاکسی‌ها باید نو‌سازی شوند اما طرح نو‌سازی تاکسی‌ها مدتی است که متوقف شده که وجود اختلافاتی بین ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور و شرکت ایران خودرو به عنوان دلیل اصلی متوقف شدن طرح نو‌سازی تاکسی‌های فرسوده بوده است و به نظر می‌رسد که مسئولان باید هر چه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کنند و شرایط ویژه‌ای را برای نو‌سازی تاکسی‌های فرسوده در نظر بگیرند.

    حسن سقایی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان نیز با اشاره به لزوم نو‌سازی تاکسی‌های فرسوده در سطح شهر اظهار کرد: نو‌سازی تاکسی‌های فرسوده نقش مهم و مؤثری در کاهش آلاینده‌های جوی اصفهان دارد که مسئولان در سطح کشور باید به این مهم توجه داشته باشند.

    وی با اشاره به ضرورت تداوم یافتن طرح نو‌سازی تاکسی‌های فرسوده اضافه کرد: سایت سازمان تاکسیرانی از 11 آبان‌ماه سال گذشته برای ثبت‌ نام رانندگان تاکسی به منظور تبدیل و جایگزینی تاکسی‌های فرسوده به تاکسی‌های جدید فعال شده بود اما طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی از چند ماه گذشته به‌دلیل مشکلاتی متوقف شده است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: روند نو‌سازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان از سوی این سازمان در جلسه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری شده و امیدواریم که این پیگیری‌ها هر چه سریع‌تر نتیجه بدهد.

    وی با تاکید بر اینکه تاکسی‌های فرسوده مربوط به قبل از سال 1384 باید در طرح نو‌سازی قرار بگیرند، ادامه داد: امیدواریم که مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود و به وضعیت حمل و نقل عمومی شهر رسیدگی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو