فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل پخش فراورده‌های نفتی کرمانشاه خبر داد

مصرف بیش از ۱۱۹ میلیون لیتر بنزین در کرمانشاه در ۳ ماهه نخست سال

عصر خودرو: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از مصرف روزانه یک میلیون و ۲۸۰هزار لیتر بنزین در استان خبرداد و افزود: کرمانشاهیان در فصل بهار ۱۱۹ میلیون و ۶۴ هزار لیتر بنزین مصرف کردند.

مصرف بیش از ۱۱۹ میلیون لیتر بنزین در کرمانشاه در ۳ ماهه نخست سال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سید رمضان هاشمی اظهار  داشت: در سه ماه نخست امسال مصرف بنزین در استان کرمانشاه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با یک درصد کاهش در مجموع به 119 میلیون و 64هزار لیتر رسید.
    مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه پیرامون مصرف انواع فرآورده‌های نفتی استان گفت: مصرف انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در سه ماه نخست امسال در مجموع  ٤٥٥ میلیون لیتر بوده است.
    هاشمی افزود: مصرف نفت سفید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان کرمانشاه با 31 درصد کاهش به یک میلیون لیتر رسید و مصرف نفت‌گاز با 17 درصد کاهش به 183 میلیون و 664 هزار لیتر رسید.
    مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از افزایش پنج درصدی نفت‌کوره خبر داد و بیان کرد: ١٣٤ میلیون و ٤۰٩ هزار لیتر نفت کوره در سه ماه نخست امسال مصرف شد که  در مقایسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد رشد داشته است.
    هاشمی با اشاره به اینکه در سال گذشته با بازرسی‌های انجام شده تخلفی مبنی بر کم فروشی جایگاه‌های عرضه سوخت انجام نشده است، گفت: جایگاه‌های عرضه گازوئیل در استان کرمانشاه به دلیل عرضه بیش از میزان سهمیه بیشترین تخلف را دارند.
    مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه گفت: قبل و پس از تک نرخی شدن قیمت بنزین تیم‌های بازرسی به صورت سیار و شبانه‌روزی جایگاه‌های عرضه‌کننده فرآوردههای نفتی را نظارت می‌کنند که گروههای نامحسوس نیز بر این روند نظارت دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط