فونیکسریمکسبهتام

بهادری‌جهرمی:

تغییر قیمت بنزین در دستورکار نیست

بنزین هم چنان شش ماه ذخیره می‌ماند

عصر خودرو- سخنگوی دولت گفت: بنزین گران نمی‌شود.

تغییر قیمت بنزین در دستورکار نیست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد کرونا در ایام کرونا تصمیماتی درباره سهمیه‌بندی بنزین گرفته بود چون ممنوعیت‌هایی برای سفر وجود داشت که پس از ماه‌های اتمام دوره کرونا و عادی شدن شرایط، این ستاد کان لم یکن شد. در حالت عادی قبل کرونا بنزین شش ماه ذخیره می‌شد و الان هم همین است. دو سه بار عرض کرده‌ام تغییر قیمت در دستور کار نیست.

    سخنگوی دولت همچنین با بیان این‌که «جلسه امروز هیات دولت به ریاست ریس‌جمهور و با حضور اعضای هیات دولت برگزار شد»، اظهار کرد: امروز ریس‌جمهور عازم سفر به ترکیه هست و وی به همراه جمعی از اعضای دولت عازم فرودگاه شدند.

    وی با اشاره به مصوبات جلسات اخیر هیات دولت، ادامه داد: بنا بر پیشنهاد وزارت اقتصاد و بررسی‌های معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری و وزارت خارجه، متن لایحه‌ای به منظور انعقاد موافقت‌نامه دو جانبه در زمینه کمک متقابل اداری در امور گمرکی بین ایران و اندونزی به تصویب رسید که قرار است تقدیم مجلس شود. پیشنهاد دیگر وزارت اقتصاد که مورود تایید هیات وزیران قرار گرفت در راستای کاهش بنگاه داری بانک‌ها و کمک به افزایش سرعت در واگذاری اموال و سهام‌های غیربانکی بانک‌ها بود. شیوه نامه‌ای به منظور قیمت گذاری و روش واگذاری این دارایی به تصویب هیات دولت رسید تا واگذاری مناسب این دارایی‌ها به بخش خصوصی و در بورس تسریع و تسهیل شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط