فونیکسریمکسبهتام

جزئیات نحوه برخورد با رانندگان متخلف حمل و نقل عمومی

عصر خودرو : یک مقام مسئول در سازمان راهداری از برخورد با تخلفات حادثه ساز در بخش ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای و غیرفعال کردن رانندگان متخلف خبر داد.

جزئیات نحوه برخورد با رانندگان متخلف حمل و نقل عمومی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، جواد هدایتی با اشاره به اقدامات بازدارنده برای رانندگان حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: در راستای اجرای ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی برای کنترل بیشتر بر نحوه رانندگی تفاهم نامه‌ای با پلیس منعقد شده است.

    وی افزود: مطابق با آن پلیس اطلاعات کامل رانندگان دارای حداقل 30 نمره منفی برای همکاری به سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارسال می کند تا از این طریق محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی از طریق سامانه برخط و کارت هوشمند رانندگان ایجاد شود.

    وی تصریح کرد: برای رانندگان ناوگان عمومی دارای نمره منفی بالای 15 و کمتر از 30 هم به منظور ارسال هشدار بازدارندگی به رانندگان مربوطه و اطلاع رسانی سیستمی به شرکت‌های حمل و نقل ارایه کننده خدمات به آنها، اطلاعات لازم تبادل می شود.

    مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک با بیان اینکه نحوه و ساختار فنی تبادل اطلاعات براساس توافقات فاوا پلیس راهور ناجا با دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، افزود:حداکثر ظرف مدت یک هفته پس از دریافت اطلاعات مربوط به تخلفات رانندگان، اقدام به غیرفعال شدن رانندگان می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط