فونیکسریمکسبهتام

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و صنایع وابسته خودرو اصفهان (۷)

لزوم برندسازی برای صادرات قطعات خودرو

عصر خودرو : معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: برای فعالیت در حوزه صادرات باید به سمت برندسازی حرکت کنیم و در این زمینه کار اساسی انجام شود.

لزوم برندسازی برای صادرات قطعات خودرو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمد مجیری در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته با بیان اینکه استان اصفهان در قطعه سازی توان بالایی در سطح کشور دارد، اظهار کرد: حضور قطعه سازان در نمایشگاه‌ها باعث رونق و ارتقای سطح قطعه سازان خواهد شد.

    وی افزود: در صادرات قطعه در سال‌های گذشته، تلاش‌های خوبی در سطح استان انجام شده و سال به سال به میزان صادرات اضافه شده و این نشان دهنده افزایش سطح کیفیت محصولات قطعه سازان است.

    معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان به تفکیک نمایشگاه خودرو از نمایشگاه قطعات خودرو، اشاره کرد و ادامه داد: این تفکیک باعث تخصصی‌تر شدن نمایشگاه خواهد شد.

    مجیری با بیان اینکه حمایت از تولید نباید صرفا در قالب شعار باشد، اضافه کرد: باید به مشکلات پیش روی حوزه تولید، رسیدگی و موانع برطرف شود. به عنوان نمونه مشکلات بانکی یکی از اجزای کوچک مشکلات تولیدکنندگان است.

    وی خاطرنشان کرد: در شرایط پس از تحریم، شرایط برای خودروسازان و قطعه سازان به گونه دیگری رقم خواهد خورد و فضا برای فعالیت این افراد، بازتر خواهد شد. صادرات قطعات خودرو در سال 92 در کل کشور 104 میلیون دلار بوده و صادرات قطعات خودرو از استان اصفهان حدود 3.9 میلیون دلار بوده است.

    به گزارش ایسنا، یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو از 30 اردیبهشت تا 2 خرداد ماه در 4500 مترمربع فضای مفید نمایشگاهی و مجموع 10 هزار مترمربع فضا در قالب چهار سالن در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

    در یازدهمین دوره این نمایشگاه 110 شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و همدان و نمایندگی‌های فروش کشورهای کره جنوبی، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا و هند حضور یافته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو