فونیکسریمکسبهتام

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و صنایع وابسته خودرو اصفهان (۴)

خودروسازان ۴۵۰۰ میلیارد تومان به قطعه‌سازان بدهکارند

عصرخودرو: رئیس هیئت‌مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو گفت: براساس آمار و ارقام، میزان بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان به ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

خودروسازان ۴۵۰۰ میلیارد تومان به قطعه‌سازان بدهکارند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، محمدباقر رجال عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه‌ها محلی برای نمایش توانمندی‌های بخش تولید در کشور محسوب می‌شوند.

    وی با اشاره به ابعاد برگزاری نمایشگاه‌ها گفت: برخی از نمایشگاه‌ها در سطح مخاطبان ملی و برخی در سطوح بین‌المللی و برای جذب بازارهای صادراتی برگزار می‌شود.

    رئیس هیئت‌مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو، یکی از مؤثرترین راه‌های معرفی کالا و خدمات را حضور در نمایشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: نمایشگاه‌ها دروازه ورود بخش تولید به بخش بازار و مصرف است.

    وی تصریح کرد: شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی موفق، سالیانه بودجه‌های زیادی را صرف حضور در نمایشگاه‌ها می‌کنند.

    رجال به طلب 4 هزار و 500 میلیارد تومانی قطعه‌سازان از خودرو‌سازان اشاره کرد و گفت: تحمل این بار مالی برای قطعه‌سازان کمرشکن است.

    وی با اشاره به دیدار خود با رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این دیدار از شرایط سخت مالی قطعه‌سازان سخن گفتیم و خواستار حمایت دولت و مجلس شدیم.

    رئیس هیئت‌مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو با بیان اینکه گزارش بدهی میلیاردی خودروسازان به نماینده مجلس شورای اسلامی ارائه شده است، تاکید کرد: مقرر شد تمام فعالان این عرصه میزان طلب دقیق خود از خودروسازان را به انجمن قطعه‌سازان کشور برای ارائه به مجلس ارسال کنند.

    بر اساس این گزارش، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو از 30 اردیبهشت تا دوم خردادماه در 4 هزار و 500 مترمربع فضای مفید نمایشگاهی و مجموع 10 هزار مترمربع فضا در قالب چهار سالن، طی ساعات بازدید 16 تا 22 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان، میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

    در این دوره از نمایشگاه 110 شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و همدان و نمایندگی‌های فروش کشورهای کره جنوبی، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا و هند حضور یافته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو