فونیکسریمکسبهتام

معاون اجرایی تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان قطعی نیست

عصر خودرو : معاون اجرایی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: افزایش کرایه تاکسی‌های شهر اصفهان در فرآیند‌ها و کش و قوس‌های قانونی مانده و هنوز قطعی نشده است.

افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان قطعی نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، رمضان عسگری‌نژاد با اشاره به اینکه افزایش کرایه تاکسی‌ها در سطح شهر به مصوبه شورای شهر نیاز دارد، اظهار کرد: در ابتدای سال جاری شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به تصویب افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی‌ها اقدام کرده است.

    وی با بیان اینکه اما همچنین معاون وزیر کشور نیز اعلام کرده است که کرایه تاکسی‌های شهر اصفهان باید تا سقف 15 درصد افزایش پیدا کند، اضافه کرد: در این شرایط افزایش کرایه تاکسی‌های شهر اصفهان در فرایند‌ها و کش و قوس‌های قانونی مانده است.

    معاون اجرایی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان هنوز قطعی نشده است، تصریح کرد: شورای شهر عنوان می‌کند که افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی‌ها به دنبال انجام کار‌های کارشناسی مورد تصویب قرار گرفته است.

    وی با اشاره به اینکه با هر گونه افزایش خود‌سرانه کرایه از سوی رانندگان تاکسی برخورد می‌کنیم، ادامه داد: افزایش خود‌سرانه کرایه تاکسی‌ها تخلف است، چرا که هر گونه افزایشی باید براساس مصوبه شورای شهر و قانونی باشد.

    عسگری‌نژاد تاکید کرد: اگر موردی از سوی شهروندان در زمینه تخلف رانندگان برای دریافت کرایه به ما اعلام شود، پیگیری‌های لازم را نسبت به این موضوع انجام می‌دهیم و با رانندگان متخلف برخورد می‌کنیم.

    وی به فعالیت اکیپ‌های بازرسی بر فعالیت رانندگان تاکسی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 6 اکیپ بازرسی به صورت دائمی در سطح شهر اصفهان فعالیت می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط