فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل تاکسیرانی مشهد مقدس:

تاکسی‌های شهری مشهد به سامانه GPS متصل می‌شوند‌

عصرخودرو: مدیرعامل تاکسیرانی مشهد مقدس گفت: تاکسی‌های شهری مشهد به سامانه GPS متصل می‌شوند.

تاکسی‌های شهری مشهد به سامانه GPS متصل می‌شوند‌
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، علی‌اصغر نیشابوری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح سپاس معلم آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری مراسم امروز تقدیر از مقام شامخ معلمان است زیرا تمامی انسان‌ها به نوعی به آنها مدیون هستند.
    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس بیان کرد: برنامه اصلی ما این است که در آینده نزدیک تمامی تاکسی‌های شهری مشهد به سامانه GPS مجهز شوند و از این طریق زمینه نظارت کیفی‌تر ما فراهم می‌شود.
    نیشابوری خاطرنشان کرد: علاوه بر این پروژه نوسازی تاکسی‌های شهری مشهد نیز با جدیت دنبال می‌شود و این روند را در سال 94 نیز دنبال می‌کنیم.
    سید جواد حسینی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت: مراسم برگزار شده امروز ابداعی بود که تنها در استان ما صورت گرفت و از این طریق به دنبال این بودیم تا به نوعی از مقام شامخ معلمان تقدیر کنیم.
    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: امسال بیش از 75 هزار دانش آموز توسط سرویس‌های ساماندهی شده جابجا شدند و خوشبختانه با رعایت مقررات و اصول ایمنی کمترین آسیب‌ها در این زمینه وجود داشته است.
    حسینی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته معلم بیش از هزار برنامه در مدارس سطح استان برگزار می‌شود و طرح سپاس از معلم جامعه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط