فونیکسریمکسبهتام

نسخه آسیایی شاسی بلند محبوب ژاپنی در ایران تولید می شود

نیسان ترا با مانیان خودرو می آید

عصر خودرو- مانیان خودرو به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه پرشیا خودرو (PMG) به تازگی سایت تولیدی خود را در استان قزوین راه اندازی کرده است. این شرکت در نظر دارد تا نسخه بازار آسیا «نیسان ترا» که در حقیقت محصول شرکت ژنگژو/نیسان است و در سایت این شرکت در چین تولید می‌شود، را به بازار عرضه کند.

نیسان ترا با مانیان خودرو می آید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، ترا که در حقیقت نسخه بازار آسیایی نیسان پالادین است در بازارهای مختلف همچون چین، اندونزی و ... با طیف های متنوعی از موتور و گیربکس و فیس های متفاوت عرضه می شود. نسخه ای که توسط مانیان خودرو مونتاژ می شود در حقیقت فیس 2022 نیسان ترا است که در بعضی از بازارهای دیگر با موتور 2.5 لیتری تنفس طبیعی بنزینی و 2.3 و 2.4 لیتری توربو دیزل عرضه می شود.

    اما مانیان خودرو این محصول را با یک موتور 2 لیتری توربو GDi میتسوبیشی با کد 4K31 عرضه می کند که توان خروجی آن 220 اسب بخار و 360 نیوتن متر است و بازده خروجی آن توسط یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ساخت ZF به چهار چرخ این خودرو دو دیفرانسیل شاسی مستقل انتقال می باید.

    شرکت مانیان خودرو قرار است این خودرو را در بازار ایران مونتاژ کند و بر اساس آنچه عکس ها روایت می کنند پلاک گذر موقت نیز برای این محصول دریافت شده است.

    خودرو ترا تولید شده توسط مانیان خودرو یک شاسی بلند شاسی مستقل با طول 4.9 متر است که یک سایز از نیسان پث فایندر بزرگ تر و یک سایز از نیسان پاترول کوچک تر است. این خودرو شاسی بلند با فاصله محوری 2,850 میلی متری اش هم فضای بسیار خوبی برای سرنشینان فراهم می کند و هم زاویه شکست و ورود و خروج مناسبی را برای آفرود ایجاد می کند.

    ترا تولید شده توسط مانیان خودرو در حقیقت همان خودرو نیسان است که در ایران با لوگو مانیان و با نام M-Terra و با لوگو و نام و نشان اختصاصی Maanian تولید و عرضه می شود.

    در لیست امکانات رفاهی و کمکی رانندگی این خودرو مواردی همچون صندلی های چرمی با تنظیم برقی برای راننده و شاگرد، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، شارژر وایرلس، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل دینامیکی خودرو، سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم ترمز هوشمند، مانیتورینگ فشار باد تایرها، هشدار حرکت بین خطوط، هشدار برخورد از جلو، رادار نقطه کور، سیستم کنترل دینامیکی خودرو و... به چشم می خورد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم