فونیکسریمکسبهتام

نیسان پث فایندر ۲۰۲۴ ویژه چین + عکس

عصر خودرو- پث فایندر از محصولات کلاس شاسی بلند نیسان است که از سال ۱۹۸۶ روی خط تولید قرار دارد و البته نسل اول آن در بازار ایران با نام پت فایندر شهرت یافت.

نیسان پث فایندر ۲۰۲۴ ویژه چین + عکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، تا کنون 5 نسل از پث فایندر روانه بازار شده است.

    طی روزهای گذشته تصاویری محدود از نیسان پث فایندر 2024 در کشور چین منتشر شد که تغییرات مهمی را در مدل 2024 بازار چین پث فایندر نشان می دهد.

    در شرایطی که پث فایندر بازار آمریکا از تپنده 6 سیلندر 3.5 لیتری استفاده می کند، نسخه بازار چین این خودرو با همکاری دانگ فنگ آماده ورود به بازار است و مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر توربو شده است. این پیشرانه برابر با 248 اسب بخار خروجی دارد و با جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است.

    سامانه تمام چرخ محرک نیز در وضعیت فعال قرار دارد.

     

    براساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع چینی، پث فایندر 2024 بازار چین برابر با 5131 میلیمتر در طول، 1981 میلیمتر در عرض و 1768 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

    این پث فایندر در مقایسه با نسخه بازار آمریکا حدود 109 میلیمتر طول بیشتری دارد و طبیعتا تنها در نسخه 3 ردیف صندلی ارائه می شود. هنوز تصاویری از داخل کابین در دسترس نیست.

    پث فایندر بازار آمریکا از 37145 دلار قیمت می خورد که این نسخه پایه از پیشرانه 3.5 لیتری تنفس طبیعی خود 284 اسب بخار خروجی و 259 پوندفوت گشتاور می گیرد. تریم پرچمدار پث فایندر آمریکایی برابر با 295 اسب بخارخروجی و 270 پوندفوت گشتاور دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم