فونیکسریمکسبهتام

تی-راک کبریولت گری ادیشن؛ این فولکس واگن نامتعارف! +عکس

عصر خودو- براساس اعلام فولکس واگن، تولید تی-راک کبریولت گری ادیشن محدود به ۹۹۹ دستگاه خواهد بود. سقف سافت تاپ، رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی و کد رنگ خاکستری ایریدیوم از جمله اولین فاکتورهای اثرگذار این خودرو بر مخاطب است.

تی-راک کبریولت گری ادیشن؛ این فولکس واگن نامتعارف! +عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران؛  فولکس واگن از تریم ویژه خودروی تی-راک کبریولت رونمایی کرده که گِرِی(اشاره به رنگ خاکستری) ادیشن نام دارد. البته T-Roc از سال 2017 تا کنون میزبان کراس اوورهای ساب کامپکت برند فولکس واگن است اما نسخه کبریولت آن اساسا یک خودروی عجیب و غریب در نوع خود محسوب می شود!

براساس اعلام فولکس واگن، تولید تی-راک کبریولت گری ادیشن محدود به 999 دستگاه خواهد بود. سقف سافت تاپ، رینگ های 18 اینچی آلومینیومی و کد رنگ خاکستری ایریدیوم از جمله اولین فاکتورهای اثرگذار این خودرو بر مخاطب است.

فولکس واگن یک بسته پلاس را نیز به عنوان آپشن برای تی-راک کبریولت گری ادیشن پیشنهاد می دهد که شامل تزئینات بدنه، رینگ های 19 اینچی، سیستم صوتی از برند بیتس اودیو، سیستم تعلیق تطبیقی و... می شود.

فولکس واگن تی-راک کبریولت گری ادیشن
این خودرو با پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر ارائه می شود که 148 اسب بخار خروجی دارد.

از امکانات کابین می توان به نمایشگر دیجیتال سیستم سرگرمی(6.5 تا 9 اینچ با توجه به آپشن)، گرم کن فرمان، دوربین عقب و... اشاره کرد.

قیمت فولکس واگن تی-راک کب ادیشن در آلمان حدود 47 هزار یورو است که در صورت انتخاب بسته آپشن به 52 هزار یورو می رسد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم