فونیکسریمکسبهتام

با خانه به سفر بروید

ویدیو بررسی کمپر اقتصادی بازار ایران

عصر خودرو- خودروهای کمپر که به تازگی تب آن ها در ایران رو به افزایش است نیازمند استاندارد های پایه مهمی هستند تا بتوان تجهیزاتی مانند یک خانه متحرک را در آن ها نصب کرد.

ویدیو بررسی کمپر اقتصادی بازار ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، ون جک سان ری محصول آرین پارس موتور که توسط آرین دیزل به بازار عرضه می شود یکی از معدود گزینه های صفرکیلومتر بازار ایران است که با بهره گیری از پیشرانه 2746 سی سی دیزل توانایی تولید حداکثر قدرت 147 اسب بخار و حداکثر گشتاور 355 نیوتون متر را دارد و با ارتفاع داخل کابین 1.9 متری امکان تردد آزاد را فراهم می کند و کابینی به وسعت حدود 7 متر مربع را برای ساخت یک خانه متحرک در اختیار شما قرار می دهد.

    خودرویی که در این ویدیو مورد بررسی قرار گرفته به امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، تجهیزات پخت و پز و شست و شو، تخت ثابت دو نفره، میز چوبی و صندلی با روکش چرم، یخچال و ... مجهز شده است. آرین دیزل در آخرین مرحله فروش ون سان ری، این محصول را با قیمتی حدود 1.1 میلیارد تومان به فروش رسانده است که با احتساب تجهیزات کمپر می توان انتظار قیمتی حدود 1.5 میلیارد تومان را برای محصول نهایی داشت در حالی که مهمترین رقبای این ون به صورت خام و بدون تجهیزات کمپر قیمتی حدود 2 میلیارد تومان دارند.

    ویدیو : روزبه نوروزیان
    نوشته و نریشن: امیرحسین برخورداری

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط