فونیکسریمکسبهتام

به دلیل استقبال مشتریان

ظرفیت اولین فروش فوری لاماری ایما هیبرید افزایش یافت

عصر خودرو- درحالی‌که بر اساس اطلاع‌رسانی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی روز جمعه ۱۸ اسفند ماه آخرین‌مهلت انتخاب خودرو لاماری ایما هیبرید از سوی خریداران در سامانه یکپارچه فروش خودرو بود، استقبال مشتریان و عدم امکان ثبت نام همه متقاضیان موجب افزایش ظرفیت و درنتیجه تمدید زمان فروش شد.

ظرفیت اولین فروش فوری لاماری ایما هیبرید افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به‌این‌ترتیب مشتریان از امروز سه‌شنبه 22 اسفند ماه تا پایان روز پنج‌شنبه مورخ 24 اسفند ماه برای انتخاب لاماری ایما هیبرید، در سامانه یکپارچه فروش خودرو وقت خواهند داشت.

    به نظر می‌رسد تحویل فوری، قیمت قطعی، هیبرید بودن و درنتیجه کم‌مصرف بودن خودرو در کنار آپشن‌های کامل لاماری ایما هیبرید دلیل این استقبال باشد.

    از سوی دیگر خوش‌نامی گروه آرین در ارائه خدمات پس از فروش طی سال‌های گذشته یکی دیگر از دلایلی است که خریداران را نسبت به انتخاب محصولات لاماری مطمئن کرده است.

    قوای محرکه دوگانه‌ی بنزینی و برقی به لاماری ایما هیبرید امکان پیمایش مسافتی در حدود دو برابر خودروهای بنزینی مشابه را با یک باک پر و باتری شارژ شده برای راننده ایجاد می‌کند. موتور بنزینی در نسخه هیبرید، از نوع ١.5 لیتر توربوشارژ مشابه مدل بنزینی با توان خروجی ١6٨ اسب بخار است و موتور الکتریکی آن نیز دارای حداکثر توان ١٧4 اسب بخار است که در سه حالت تمام الکتریکی، سری و موازی نیرو را به چرخهای جلو منتقل می‌کنند.

     

    گفتنی است این خودرو علاوه بر هیبرید بودن، نسخه فول آپشن لاماری ایما نیز محسوب می‌شود و به امکاناتی ازجمله دوربین ٣6۰ درجه، گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها و ماساژور صندلی راننده، صندلی برقی دارای حافظه برای راننده، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار نقطه کور، درب صندوق برقی با سنسور پا و دوربین ثبت وقایع جلو مجهز است.

    برای ثبت نام محصول لاماری ایما هیبرید در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی روی لینک زیر کلیک کنید:
     https://saleauto.ir/car-details/0007000100010002/288

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط