فونیکسریمکسبهتام

مدیربازاریابی فرداموتورز مطرح کرد:

تست درایو و خرید با شرایط ویژه محصولات در کارشوهای نوروزی

عصر خودرو-فرداموتور سال ۱۴۰۱ را با قدرت شروع کرده و از تاریخ ۲۹ اسفند تا پایان تعطیلات در ۷ منطقه توریستی کشور کارشو برگزار می کند.

تست درایو و خرید با شرایط ویژه محصولات در کارشوهای نوروزی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»؛ محمدرضا آریان نژاد مدیر بازاریابی در گفت و گو با خبرنگار عصرخودرو مطرح کرد: کارشوهای نوروزی شرکت فرداموتور در چهار شهر استان مازندران، دو‌شهر استان گیلان و همچنین شهر ارومیه از پایان اسفند 1400 تا پایان تعطیلات نوروزی در حال برگزاری هستند. علاوه بر این ها، مسابقه تنیس هم در ایام نوروزی با اسپانسرینگ این شرکت در حال برگزاری است.

آریان نژاد در خصوص دلیل برگزاری این کارشوها عنوان کرد: در این ایام تلاش شده تا در تمامی این 7 مرکز، مشتریان بتوانند تست درایو خودرو های سدان 511، کراس اوور SX5 و شاسی بلند T5 را انجام دهند همچنین شرایط ویژه فروش نوروزی با اقساط 24 و 30 ماهه در این ایام برقرار است که بازدیدکنندگان و مشتریان عزیز می‌توانند برای خرید اقدام کنند.
مدیربازاریابی فرداموتور با اشاره به شروع پرقدرت سال جدید در این شرکت عنوان کرد: سال گذشته 3 محصول با لوگو و نام فردا موتورز معرفی و راهی بازار شدند و در سال آتی نیز دو محصول جدید در کلاس های مختلف به بازار عرضه خواهد شد.

هفت کارشو این شرکت تا پایان تعطیلات نوروزی برقرار هستند و مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، اخبار مربوط به فرداموتورز را از طریق وب سایت و اینستاگرام این شرکت دنبال کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط