فونیکسریمکسبهتام

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (۸)

فرداموتورز با محصولات جدید در نمایشگاه خودرو تهران

سورپرایز فرداموتورز در نمایشگاه خودرو تهران با محصولات جدید

عصر خودرو- پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته، از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ بهمن ماه، در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار می گردد و فرداموتورز با معرفی یک برند و چند محصول جدید در سالن A۵‌ حضوری بسیار قوی و پررنگ در این نمایشگاه خواهد داشت.

فرداموتورز با محصولات جدید در نمایشگاه خودرو تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» فرداموتورز که با عرضه خودروهای مونتاژی فردا 511، SX5، T5 و سوبا M4‌ در سال های اخیر به یکی از بازیگران شناخته شده صنعت خودرو کشور تبدیل شده، از پاییز سال جاری با عرضه خودرو هیبریدی و دو دیفرانسیل جیلی آزکارا به جمع واردکنندگان فعال حوزه خودرو نیز پیوسته و سهم ویژه ای از خبرهای خودرویی چند وقت اخیر را به خود اختصاص داده است. در همین راستا این شرکت در نمایشگاه شهر آفتاب برای اولین بار جئومتری C را به عنوان یک محصول تمام برقی پیشرفته در معرض دید شهروندان تهرانی قرار می دهد.

    فرداموتورز در این نمایشگاه یک سورپرایز خودرویی نیز در نظر گرفته و قصد دارد از شریک تجاری جدید خود از یکی از برترین نشان های تجاری حاضر دنیا پرده برداری کند. انتظار می رود دو محصول از برند معتبر MG برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو تهران در معرض دید بازدیدکنندگان تهرانی قرار گیرد. این موضوع مطمینا علاقه مندان بسیاری را برای بازدید از نمایشگاه ترغیب و راهی سالن A5‌ محل برپایی غرفه فرداموتورز خواهد کرد.
    این شرکت خودروساز خصوصی در کنار برپایی غرفه در شهر آفتاب، برنامه تست درایو و آشنایی بیشتر مشتریان با خودروهای خود را داشته و بازدیدکنندگان می توانند در مراسم تست درایو خودروهای فردا موتورز در روزهایی برگزاری نمایشگاه حضور داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط