فونیکسریمکسبهتام

نیسان مورانو ۲۰۲۲ در مقابل هوندا پاسپورت ۲۰۲۲ + عکس

عصر خودرو- نیسان مورانو با ظاهری عضلانی و مدرن همچنان به عنوان یک شاسی بلند قدرتمند ژاپنی در میان رقبایش خودنمایی می‌کند.

نیسان مورانو ۲۰۲۲ در مقابل هوندا پاسپورت ۲۰۲۲ + عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴:۰۰
  • 1
  • 1
  • نیسان مورانو 2022 در مقابل هوندا پاسپورت 2022 + عکس
  • 1
  • 1

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ نیسان مورانو 2022: مورانو یکی از بهترین خودرو‌هایی است که نیسان تولید کرده است.  شاسی این خودرو مربوط به سال 2014 است که اکنون برای نسل جدید تغییرات چشمگیری داشته است.

نیسان مورانو با ظاهری عضلانی و مدرن همچنان به عنوان یک شاسی بلند قدرتمند ژاپنی در میان رقبایش خودنمایی می‌کند. همانطور که گفته شد این خودرو برای نسل جدید دارای تغییرات زیادی است که اولین تغییر آن مربوط به جلو پنجره V-Motion نیسان است.

یکی از پکیج های این خودرو Midnight Edition است که بر روی چرخ‌های 20 اینچی سوار می‌شود؛ این خودرو را می توان فقط در سطوح تریم SV با چرخ محرک جلو یا تمام چرخ متحرک سفارش داد؛ همچنین برای سال 2022، این SV دارای صندلی‌های گرمکن چرمی به‌صورت استاندارد است.

این خودرو در بسته Midnight Edition، با قیمت 37 هزار و 845 دلار عرضه می‌شود. این خودرو در سال 2022 فقط کمی گران‌تر برای تمام تریم‌های مورانو عرضه می‌شود.

  تنها موتور ارائه شده 3.5 لیتری V-6 است که قدرت زیادی را ارائه می دهد؛ نقطه ضعف این موتور این است که به یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) متصل شده است که تمام لذت رانندگی را کاهش می دهد. خرید این خودرو ارزش و کاربرد بیشتری در بین شاسی‌بلندهای سایز متوسط، از جمله محصولات دو ردیفه رقیب مانند پاسپورت هوندا و هیوندای سانتافه وجود دارد.
زیر کاپوت تمامی مدل های مورانو یک موتور 3.5 لیتری V-6 با قدرت 260 اسب بخار قرار دارد. دیفرانسیل جلو استاندارد است، اما تمام چرخ متحرک را می توان به هر تریم اضافه کرد و هر دو تنظیمات از CVT استفاده می کنند.

کابین مورانو  یکی از زیباترین و مجهزترین فضاهای داخلی است و نسبت به سایر محصولات نیسان لوکس‌تر است؛ همه مدل‌های مورانو دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 8.0 اینچی هستند که سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان کانکت نیسان را اجرا می‌کند. از جمله امکانات این خودرو می توان به ناوبری، اتواندروید، اپل کارپلی و SiriusXM با به‌روزرسانی‌های کنترل آب‌وهوا و ترافیک Travel Link اشاره کرد.

هوندا پاسپورت 2022: این شاسی بلند پرفروش که در بازار آمریکا با قیمت پایه 40 هزار دلار به فروش می‌رسد؛ از لحاظ طراحی در تمام بخش‌ها بدون نقص ظاهر شده و برای خانواده‌ها یک گزینه بسیار مناسب به شمار می‌رود. این خودرو با حجم سخاوتمندانه فضای بار و اسکان مسافران، بسیار کاربردی است.

همه مدل‌های این خودرو مجموعه‌ای از فناوری‌های کمک راننده، از کروز کنترل تطبیقی ​​گرفته تا دستیار حفظ خطوط را دارند. تنها منبع انرژی یک موتور V-6 است که در مصرف سوخت کارآمد نیست، اما شتاب خوبی را فراهم می‌کند.

زیر کاپوت این خودرو همان گیربکس 3.5 لیتری V-6 با قدرت 280 اسب بخار و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک که در پایلوت یافت می‌شود، وجود دارد. کسانی که خواهان قابلیت تمام چرخ متحرک هستند می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی آن را دریافت کنند در غیر این صورت، پاسپورت با دیفرانسیل جلو را می توانند بخرند.

این SUV دارای 7.5 اینچ فاصله از زمین (8.1 اینچ برای مدل‌های چهار چرخ متحرک) است . سواری خوبی را در اکثر جاده‌ها فراهم می کند و فرمان دقیقی دارد که باعث می‌شود پاسپورت چابکی به نظر برسد.

فصای داخلی این خودرو شبیه فضای داخلی Ridgeline است؛ موادی که در کابین به کار رفته است از کیفیت خوبی برخوردار است و کنترل‌ها به خوبی سازماندهی شده اند.

صندلی‌های جلو پهن و راحت هستند و دارای یک تکیه گاه دستی و قابل تنظیم هستند. صندلی عقب نیز جادار است و به پاسپورت اجازه می‌دهد تا پنج نفر را درون خود جای دهد.

هر پاسپورت دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto است. همچنین امکانات ویژه دیگری مانند بلوتوث دارد؛ با این حال، کسانی که خواهان یک پریز 115 ولت، ناوبری داخلی، سیستم صوتی ارتقا یافته، نقطه اتصال Wi-Fi و شارژ بی‌سیم تلفن هستند، باید برای مدل‌های Touring و Elite درجه یک خود را انتخاب کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۲
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
      آرشیو