فونیکسریمکسبهتام

هوندا با معین خودرو به ایران می‌آید

عصر خودرو- شرکت معین خودرو ایرانیان پس از واردات تویوتا کرولا تصمیم دارد تا در گام دوم به سراغ برند هوندا و کراس اوور Vezel برود.

هوندا با معین خودرو به ایران می‌آید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، واردات خودرو هر چند عمدتا در اختیار برند های چینی است اما معین خودرو ظاهرا تصمیم دارد تا این روند را تنها از طریق برند های معتبر پیش ببرد. این شرکت بعد از تویوتا به سراغ هوندا رفته و نخستین محصول این برند ژاپنی برای واردات به ایران کراس اوور ساب‌کامپکت Vezel است که با نام HR-V نیز شناخته می شود.

وِزِل یک کراس اوور 4.3 متری است که نسل سوم آن از سال 2022 به بازارهای جهانی معرفی شده و هم اکنون در 8 سایت تولیدی هوندا در سراسر جهان به تولید می رسد. هوندا HR-V و Vezel عمدتا در بازارهای شرق آسیا، استرالیا، آمریکای شمالی، مکزیک، برزیل و برخی کشورهای اروپایی عرضه می شود و بیشترین فروش این مدل به ترتیب به چین، آمریکا و ژاپن مربوط می شود.

بنا بر شنیده ها احتمالا این خودرو در دو نسخه برقی (e:NP1) و بنزینی وارد بازار ایران خواهد شد. هنوز اطلاعات تکمیلی از جزئیات آپشن ها و مشخصات فنی این دو مدل وارداتی در دست نیست. جزئیات تکمیلی از طریق وب سایت عصرخودرو و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط