فونیکسریمکسبهتام

جانشین رییس پلیس راهور تاکید کرد:

الزام اجرای قوانین و مقررات ترافیکی در زمان کرونا

عصر خودرو- جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت:باید در برخی موارد اجرای قوانین و مقررات ها را به زعم بعضی ها حتی بی رحمانه هم اجرا کنیم به ویژه در دوره کرونایی که ما را آزار داده است.

الزام اجرای قوانین و مقررات ترافیکی در زمان کرونا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سردار تیمور حسینی در مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی که صبح امروز برگزار شد، گفت: هفته نیروی انتظامی یک بهانه ای برای این است که در غالب برنامه های مختلف خود را به جامعه ای که با آن روابط تنگاتنگ داریم نزدیک کنیم و از سرمایه ها به نحو شایسته استفاده کنیم.

    جانشین رییس پلیس راهور ادامه داد: امروز اگر بگویم که بخش عمده مشکلات اجتماعی ما به دلیل بی اخلاقی است گزافه نگفتم. امروز بی اخلاقی هایی را میبینیم که هم باید تاسف خورد و هم یقین کرد که مشکلات ما از همین است. رفتار رانندگی و ترافیکی ما اصلا یک مقوله

    مستقل جزیره ای نیست و حتما ناشی از نوع تفکر، نگاه، باور و زندگی ما است.

    وی گفت: زمانی که فردی در این حوزه به عنوان یک فرد منتخب و انسان برتر و متمایز از دیگران انتخاب می شود به جرات می توان گفت که انسانی با اخلاق است. اخلاق این فرد به او اجازه نداده که از چارچوب مقررات تعریف شده خارج شود.

    سردار حسینی اظهار کرد: عدد افرادی که در کشور این ویژگی را دارند بسیار زیاد است و خوب است که از ظرفیت این افراد استفاده کنیم که خود این دوستان که درواقع جزیی از این جامعه هستند به عنوان سفیران فرهنگ ترافیکی باشند.

    جانشین رییس پلیس راهور گفت: در حوزه ترافیک و حمل و نقل مطمئنا کار جزیره ای و بخشی جواب نمی دهد و باید هم افزایی بین افراد در این حوزه صورت گیرد تا بتوانیم خروجی مناسبی داشته باشیم. ایمنی تردد برای ما مهم است. به ویژه در حمل و نقل عمومی و کشوری مثل ما که ترددش مبتنی بر تردد جاده ای است.

    وی افزود: برای ما حمل و نقل مسافر یا بار در بخش عمومی حیاتی است و می توان آن را زیر ساخت زیر ساخت ها نام ببریم.

    وی گفت: باید در برخی موارد اجرای قوانین و مقررات ها را به زعم بعضی ها حتی بی رحمانه هم اجرا کنیم به ویژه در دوره کرونایی که ما را آزار داده است.

    سردار حسینی ادامه داد: همه شرایط را می دانیم و با گوشت و پوست و استخوان خود درک می‌کنیم اما ایمنی تردد برای ما اهمیت بسیاری دارد.

    حسینی افزود: ایمنی برای ما مهم است چرا که مردم سرمایه این مملکت هستند و ما وظیفه داریم که از آن صیانت کنیم.

    وی اظهار کرد: می‌پذیریم که ایراد زیادی داریم اما این را هم می گوییم که سعی میکنیم کم نگذاریم و هر چه می توانیم انجام دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط