فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه:

مترو مشتری خاص خود را دارد

کاهش سرعت حرکت تاکسی و اتوبوس در نبود طرح ترافیک

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به تشریح تاثیرات اجرای طرح ترافیک تهران بر افزایش یا کاهش تعداد مسافران مترو پرداخت.

مترو مشتری خاص خود را دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از میزان، فرنوش نوبخت به تشریح تاثیرات اجرای طرح ترافیک بر افزایش یا کاهش مسافران مترو پرداخت و گفت: هفته گذشته تاثیر آنچنانی را بر تعداد مسافران مترو نداشت و همچنان که مسافران مترو به خاطر شیوع کرونا کم شده است، در هفته جاری با توجه به همزمانی فصل تابستان هم تعداد مسافران همچنان با کاهش مواجه بود.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: تاثیر اجرای طرح ترافیک بر ناوگان مترو را می‌توان احتمالا در هفته آینده مشاهده کرد.

    نوبخت با بیان اینکه مترو مسافر خود را دارد، تاکید کرد: هر وسیله نقلیه‌ای مشتری خودش را دارد، کسی که با ماشین تردد می‌کند و رفت و آمد‌های خود را از این طریق انجام دهد و هزینه پارکینگ و طرح ترافیک آن را هم انجام می‌دهد، در همین راستا مسافران حرفه‌ای مترو هم تحت هر شرایطی از این وسیله حمل و نقلیه عمومی استفاده می‌کنند.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: هرچند باید به این مساله توجه کرد که تاثیر اجرای طرح ترافیک بر افزایش یا کاهش تعداد مسافران مترو آنچنان نیست و نمی‌توان گفت که بی تاثیر است یا تاثیرش صفر مطلق است بلکه تاثیرش آنچنان نیست که ما بتوانیم روی آن تاکید داشته باشیم.

    نوبخت خاطرنشان کرد: اجرای طرح ترافیک بهتر از نبود آن است چراکه باقی وسایل حمل و نقل هم در شهر وجود دارند و نبود طرح ترافیک سرعت حرکت تاکسی و اتوبوس را کند می‌کند.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: در نبود طرح ترافیک ما دو مد حمل و نقلی شهر تهران را از دست می‌دهیم، اما به حال مترو فرقی نمی‌کند و تاثیر آن بیشتر بر روی دو ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی است.

    برنامه‌ریزی برای توجه به فروش کالای ایرانی در غرفه‌های مترو

    وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص برنامه‌ریزی مترو برای فروش کالا‌های ایرانی در غرفه‌های مترو پاسخ داد و گفت: با توجه به اینکه امسال به نام سال جهش تولید اسم‌گذاری شده است، حتما برای این مساله برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا از افرادی که بخواهند برای فروش کالای ایرانی در مترو اقدام کنند، حمایت شود.

    نوبخت با اشاره به اینکه هیچ جشنواره محلی خوراکی در مترو به خاطر کرونا برگزار نشده است، تصریح کرد: ما به خاطر کرونا تلاش می‌کنیم که ازدحام کم شود و بیشتر به این مساله توجه داریم.

    افزایش سرانه مطالعه با گسترش کتابخانه‌ها در مترو

    مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پاسخ به سوال دیگری در خصوص برنامه مترو برای افزایش کتابخانه‌های این شرکت گفت: ما سعی می‌کنیم که کار فرهنگی انجام دهیم و تحقق تاثیرات فرهنگی اقدامات این چنینی زمانبر است، اما به مرور زمان مردم عادت می‌کنند.

    وی با بیان اینکه مترو درصدد تا این کتابخانه‌ها را به هشت ایستگاه منتخب افزایش دهد، تصریح کرد: مردم با استفاده از این کتابخانه‌ها می‌توانند به سهولت استفاده کرده و سرانه مطالعه خود را افزایش دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو