فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران مطرح کرد:

تاثیر خودرو‌های مکشوفه فاقد پلاک بر قیمت آن ها در بازار

بررسی تعزیرات بر روی پرونده‌های متخلفان خودرویی

عصر خودرو- اسفنانی در خصوص بررسی تعزیرات حکومتی بر روی پرونده پارکینگ‌های خودور‌های بدون پلاک توضیحاتی داد.

تاثیر خودرو‌های مکشوفه فاقد پلاک بر قیمت آن ها در بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران درباره عملکرد تعزیرات در خصوص کشفیات پارکینگ‌های خودرو بدون پلاک در سطح پایتخت، گفت: در پی تصمیمات اتخاذ شده توسط مراجع رسمی کشور در خصوص برخورد با احتکار کنندگان خودرو و شناسایی پارکینگ‌هایی که اقدام به نگهداری خودرو‌های صفر کیلومتر و بدون پلاک می‌کنند، تعداد قابل توجهی از پارکینگ‌های دارای خودرو فاقد پلاک را بررسی کردیم.

    وی افزود: پرونده‌های تشکیل شده جهت بررسی به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارجاع شده است تا در خصوص بحث تخلف یا عدم تخلف نظرات کارشناسی خود را اعلام کنند و پس از آن نسبت به رسیدگی پرونده‌ها و صدور احکام متخلفان اقدام کنیم.

    اسفنانی با بیان اینکه تاکنون در خصوص تعداد خودرو‌های مکشوفه که فاقد پلاک هستند و احتکار شدند به جمع بندی نرسیدیم، تصریح کرد: بسیاری از پارکینگ‌های شناسایی شده در گذشته به افرادی واگذار شده و اکنون این اشخاص مالک پارکینگ‎‌ها هستند.

    وی افزود: باید مشخص شود که خودرو‌های داخل پارکینگ‌ها برای یک نفر است یا برای چندین نفر، لذا بایستی مشخص شود که آیا افراد این خودرو‌ها را برای پارک کردن به پارکینگ‌ها منتقل کردند یا اینکه به قصد احتکار اقدام به پارک خودرو‌ها داخل اماکن کردند.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران اظهار کرد: اینکه مشخص شود چه تعداد خودرو برای اشخاص و چه تعداد خودرو برای یک نفر خاص است، زمان بر بوده و باید برای بررسی آن تحقیقات بیشتری صورت بگیرد.

    وی افزود: پس از بررسی پرونده‎ها متخلفان طبق قانون مکلف به عرضه خودرو‌های احتکاری در بازار و در بین مردم هستند.

    اسفنانی در پاسخ به اینکه آیا پس از شناسایی پارکینگ‌ خودرو‌های شناسایی شده که توسط مجرمان احتکار شدند، قیمت خودرو در بازار کاهش خواهد یافت، گفت: اینکه قیمت خودرو در بازار پس از کشف خودرو‌های فاقد پلاک احتکار شده تا چه میزان کاهش خواهد یافت مشخص نیست، اما قطعا با تزریق بخش قابل توجهی از خودرو به بازار، مسئولان نرخ گذار در حوزه خودرو قیمت‌های جدید را اعلام خواهند کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو