فونیکسریمکسبهتام

کارخانجات تولید خودرو در آذربایجان‌شرقی زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی

عصرخودرو- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: گشت های مشترک بازرسی از میزان تولید کارخانجات خودرو و نحوه فروش نمایندگی‌های فروش در استان راه اندازی شد.

کارخانجات تولید خودرو در آذربایجان‌شرقی زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، صمد حضرتی روز چهارشنبه در حاشیه راه اندازی گشت مشترک بازرسی از مراکز تولید و نمایندگی های فروش خودرو در آذربایجان شرقی و گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراکز از لحاظ میزان تولید، فروش و نحوه تحویل به مشتریان از سوی بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت و این اداره کل مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

    وی با بیان اینکه بازرسان در صورت مشاهده تخلف در این مراکز بر اساس قانون با متخلفان برخورد خواهند کرد، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف یا داشتن شکایت می توانند از طریق سامانه اینترنتی به آدرس https://tazirat135.ir/ اقدام کنند.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: گشت های مشترک بازرسی برای کنترل بازار خودرو و برخورد با احتکار آن در پارکینگ مراکز تولید کننده یا نمایندگی های فروش تشکیل شده است.

    حضرتی ادامه داد: با توجه به تاکید سازمان بر این موضوع، بازرسی از تمام نمایندگی های فروش و کارخانجات تولید خودرو در سطح آذربایجان شرقی ادامه می یابد و به طور جدی با متخلفان برخورد می شود.

    به گزارش ایرنا، در نیمه نخست امسال، اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات استان به دنبال رسیدگی به پنج هزار و 446 پرونده در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از 906 میلیارد و 791 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط