فونیکسریمکسبهتام

با ورود تعزیرات؛

۱۱ هزار خودرو دنا پلاس تا ۱۰ روز آینده عرضه می‌شود

عصر خودرو- معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در بازدید میدانی پارکینگ یک شرکت خودروساز، دستور عرضه ۱۱ هزار خودرو تا ۱۰ روز آینده را صادر کرد.

۱۱ هزار خودرو دنا پلاس تا ۱۰ روز آینده عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو پس از دریافت گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی درباره انبار شدن 17 هزار خودرو، شخصاً با حضور میدانی به بررسی وضعیت عرضه این خودروها پرداخت.

    رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در این بازدید گفت: پس از مراجعه گشت تعزیرات حکومتی، موانع تحویل این خودروها برطرف و با حل مشکل عرضه، مقرر شد 11 هزار خودرو تا 10 روز آینده به صاحبانش تحویل داده شود.

    اصانلو اظهار داشت: در بررسی فنی تخصصی مشخص می‌شود آیا شرایط واگذاری خودرو در این مدت برای خودروساز مهیا بوده است یا نه همچنین سهل انگاری، قصور یا تعمد این شرکت یا کم‌کاری سازمان‌های مرتبط بررسی خواهد شد.

    رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با دستور ویژه به مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در پیگیری روند تحویل این خودروها، افزود: خط قرمز تعزیرات تضییع حقوق مردم است و همه خودروسازان تولید داخل و شرکت‌های مونتاژی زیر ذره بین تعزیرات است و به محض دریافت گزارش مردمی، روسای شعب آمادگی حضور میدانی و بررسی این گزارش ها را دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط