فونیکسریمکسبهتام

وانت بارهای قزوین ساماندهی می‌شوند

عصر خودرو- سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین از ساماندهی وانت بارها در سطح شهر با هدف کاهش ترافیک خبر داد.

وانت بارهای قزوین ساماندهی می‌شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، وحید مقدم سلیمی سه شنبه شب در نشست علنی شورای شهر قزوین با بیان اینکه معضل وانت بارها و دستفروشان و مسائل و مشکلات پیرامونی این آسیب، از جمله مشکلات پیش روی مدیریت شهری می باشد، افزود: شهرداری قزوین به تنهایی قادر به جمع آوری و ساماندهی سدمعبر وانت بارها نیست و رفع این مشکل نیازمند همکاری مطلوب مراجع قضایی، نیروهای انتظامی و پلیس راهور به ویژه مشارکت شهروندان ضروری است.
    این مسوول اظهار داشت:حضور مداوم این وانت بارها در مناطق گوناگون شهر از جمله نقاط پرتردد و حادثه خیز و مراکز شهر موجب بروز مشکلات فراوانی مانند ایجاد تراکم ترافیکی می شود.
    مقدم سلیمی با بیان اینکه ساماندهی وانت بارها و دستفروشان موضوع جدی است، ادامه داد: مسوولان باید برای رفع مشکلات همدل باشند و همکاری لازم در این راستا انجام شود.
    وی تاکید کرد:  با فراهم آوردن فضایی اختصاصی برای وانت بارها می توان امنیت روانی و اجتماعی را به سطح شهر برگرداند و هم به کسب و کار این عده آسیب وارد نساخت.
    این مسوول تصریح کرد:افزایش تعداد دستفروشان و وانت بارهای فروشنده سیار بر کسی پوشیده نیست به طوری که در چند ماه منتهی به پایان سال با وجود تلاش ها و اقدامات شهرداری، با افزایش  چند برابری وانت بارها شاهد اخلال در عبور و مرور و تردد در سطح شهر می شویم که امیدواریم این رویه با هماهنگی سایر دستگاه های ذیربط اصلاح شود.

    طی سالیان اخیر توقف خودرو بارها و گاه پارک دوبل آنها در خیابان های قزوین موجب اعتراض شهروندان شده و علاوه بر ایجاد ترافیک و اخلال در تردد و عبور و مرور سایر خودروها گاه باعث ایجاد تصادف نیز شده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط