فونیکسریمکسبهتام

معرفی ام وی ام ایکس۵۵، محصول جدید مدیران خودرو؛

کاپیتان جدید ام‌وی‌ام

عصر خودرو - پیش از شدت گرفتن تحریم‌ها و رسیدن به وضعیت فعلی تولید و واردات خودرو، زمزمه‌هایی از گسترده‌تر شدن محصولات خانواده چری در ایران به گوش می‌رسید.

کاپیتان جدید ام‌وی‌ام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در واقع مدیران خودرو قصد داشت محصولات متنوع‌تری را تحت لقای MVM و چری به خیابان‌های ایران بکشاند که Tiggo 4 یکی از آن‌ها بود. اما با وجود رکود شرکت‌های تامین‌کننده خودرو در طی یک سال و چند ماه گذشته و فرش قرمز خلوت این روزهای بازار خودروی کشور، مدیرانی‌ها توانسته‌اند پای کراس اوور جدیدشان را به ایران باز کنند و شواهد از این قرار است که Chery Tiggo 4 به زودی تحت برند اختصاصی مدیران خودرو یعنی MVM با نام X55 وارد بازار کشورمان خواهد شد.
بیشتر بشناسید
چری Tiggo 4 یا به بیان دیگر Tiggo 5X که قرار است تحت عنوان MVM X55 به بازار ایران راه پیدا کند، یک کراس اوور ساب کامپکت با ابعادی کوچکتر از تیگو 5 و 7 و کمی بزرگتر از ایکس33 (تیگو3) است که در بازار کشورمان حکم پرچم‌دار محصولات برند اختصاصی MVM را پیدا خواهد کرد. اما نکته حائذ اهمیت این که چری این محصول را برای امسال دستخوش یک فیس لیفت مینور کرده که خوشبختانه مدیران خودرو قصد دارد نسخه تازه Tiggo 4 را به بازار کشور عرضه کند؛ این در حالی است که نسخه پیش از فیس لیفت این محصول چندان عامه پسند نبود!

زیر کاپوت!
این پسربچه تازه وارد چینی که از حیث طراحی ظاهری و آرایش فنی، در زمره محصولات موج جدید چری (جدیدتر از محصولاتی مثل ام‌وی‌ام ایکس33 و 315) قرار می‌گیرد، با وجود ابعاد کوچکترش نسبت به تیگو7، مشخصات فنی مشابهی با این خودرو دارد. یعنی در حالی که بسیاری از افراد انتظار داشتند ایکس55 با مشخصات فنی مشابه ایکس33 روانه بازار شود، مدیران خودرو محصول جدید خود را با خشاب پر یعنی مجهز به یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو با 147 اسب بخار توان و 210 نیوتن متر گشتاور به خیابان‌های ایران می‌فرستد. ضمنا گیربکس قرار گرفته بر روی این خودرو نیز از نوع 6 سرعته دوکلاچه است که بر روی تیگو7 عملکرد نسبتا خوبی داشته و احتمالا در همکاری با برادر کوچکترش نیز سازگار خواهد بود.
امکانات
بر اساس اطلاعات درج شده در کاتالوگ رسمی این خودرو، X55 با سبد کاملی از امکانات روانه بازار خواهد شد. این خودرو در بخش امکانات ایمنی به کیسه های هوای جلو و جانبی، سیستم  اتوهلد، TCS، HHC، HDC ، EBA ، ABS و EBD مجهز است و ترمز پارک آن نیز از نوع برقی است.  در بخش تجهیزات جانبی ، کاپیتان جدید MVM به امکانات قابل توجهی نظیر قابلیت کنترل خودرو از طریق ساعت هوشمند، سانروف، دوربین 360 درجه، دوربین داینامیک، کروز کنترل، سیستم رانندگی اقتصادی، فرمان برقی، نمایشگر 9 اینچ، بلوتوث، کنترل فشار باد تیارها، چراغ رانندگی در روز، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه الکترونیکی و ... مجهز شده است.

قیمت قطعی
مدیران خودرو پیش فروش این محصول جدید را در دو تیپ اتومات اکسلنت و اتومات اکسلنت اسپرت با قیمت نقدی به ترتیب 365.5 و 367.5 میلیون تومانی برای این دو تیپ آغاز کرده است و صحبت از موعد تحویل 45 روزه این محصول در میان است. بدین ترتیب همانطور که می‌شد حدس زد، ایکس55 قیمتی بسیار نزدیک به تیگو5 دارد و باید دید که با وجود این برچسب قیمتی، ایکس55 نظر چه تعداد مشتری را از سراسر ایران به خود جلب می‌کند. مهم ترین تفاوت دو تیپ X55 مربوط به ظاهر این دو خودرو می شود که در تیپ اکسلنت-اسپرت، سقف خودرو مشکی رنگ است و جلوه متفاوتی دارد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو