فونیکسریمکسبهتام

مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی از گسترش فعالیت این گروه در استان البرز خبر داد:

شهرک اتومبیل گودرزی بزرگترین مجموعه خودرویی پایتخت و البرز

عصر خودرو- شهرک اتومبیل گودرزی به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه مولتی برند پایتخت در راستای گسترش فعالیت‌های خود در استان البرز هم نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ایجاد کرده است.

شهرک اتومبیل گودرزی بزرگترین مجموعه خودرویی پایتخت و البرز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶:۰۰

    کسری شیروانی مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار «عصر خودرو» از فعالیت این شهرک خودرویی در استان البرز در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودرو و موتورسیکلت خبر داد.

    شهرک اتومبیل گودرزی به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز مولتی برند خودرویی پایتخت فعالیت خود را در استان هم‌جوار تهران یعنی استان البرز هم گسترش داده است. نمایندگی فروش محصولات ام‌وی‌ام، فونیکس و نیرو موتور و همچنین مراکز ارائه خدمات پس از فروش فونیکس و نیرو موتور توسط این گروه خودرویی در استان البرز راه‌اندازی شده است.

     

    مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی در توضیح این خبر گفت: در استان البرز و شهر کرج دو نمایندگی فروش برای محصولات MVM و Fownix و همچنین یک مرکز مجهز برای ارائه خدمات پس از فروش به محصولات فونیکس توسط گروه خودرویی گودرزی افتتاح‌شده است. وی افزود: این دو نمایندگی فروش که در گوهردشت، خیابان داریوش، بعد از تقاطع انقلاب(MVM) و خیابان بهشتی میدان سپاه نبش خ گلستان(فونیکس) در حال فعالیت است و جز نمایندگی‌های رتبه یک مدیران خودرو به‌حساب می‌آید.

     

    شیروانی افزود: نمایندگی فروش محصولات ام‌وی‌ام و فونیکس گودرزی در شهر کرج همه‌روزه آماده ارائه مشاوره خرید خودرو به مشتریان است. وی افزود: نمایندگی خدمات پس از فروش فونیکس این مجموعه نیز به مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیرگاهی مجهز است تا مشتریان بتوانند انواع خدمات از سرویس‌های ادواری تا تعمیرات اساسی مانند تعمیر موتور و گیربکس، شاسی، تعلق و... را در این مرکز دریافت کنند.

    وی همچنین از فعالیت کارشو تخصصی‌ ام‌وی‌ام و فونیکس توسط این شرکت در پاساژ تجاری مهستان کرج خبر داد.

     

    وی افزود: محصولات ام‌وی‌ام و فونیکس به‌صورت دائم در پاساژ مهستان شهر کرج حضور دارند. متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید خودروهای ام‌وی‌ام و فونیکس به این مرکز مراجعه کرده و از کارشناسان مستقر در کارشو اطلاعات تکمیلی در خصوص مشخصات فنی، آپشن ها، ایمنی و همچنین شرایط فروش نقد و اقساط را دریافت کنند.

     

    وی در انتها با اشاره به این موضوع که شهرک اتومبیل گودرزی نمایندگی رسمی موتورسیکلت‌های نیرو موتور نیز هست گفت: در استان البرز 5 مرکز فروش و ارائه خدمات پس از فروش نیرو موتور توسط شهرک اتومبیل گودرزی افتتاح‌شده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط