فونیکسریمکسبهتام

آیا پرچمدار ام‌وی‌ام محبوب ترین کراس اور بازار ایران است؟

عصر خودرو- علیرغم اینکه مدت زمان قابل توجهی از عرضه ایکس ۵۵ پرو، پرچمدار برند ام‌وی‌ام در بازار ایران می‌گذرد اما این کراس اور مدرن همچنان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار ایران به‌حساب می‌آید.

آیا پرچمدار ام‌وی‌ام محبوب ترین کراس اور بازار ایران است؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، حال سوال اینجاست که آیا ایکس 55 پرو واقعا محبوب‌ترین کراس‌اور بازار ایران است؟ چه عواملی این خودرو را نسبت به رقبای هم‌رده متمایز کرده و باعث جذابیت آن می‌شود؟

    پیشرانه‌ای قدرتمند، بدنه‌ی چالاک و گریریکس CVT با کیفیت: رانندگی نرم و پر شتاب

    ایکس 55 پرو از موتور چهار سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری با حداکثر توان 156 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر بهره می‌برد. نکته مهم در خصوص ایکس 55 پرو آن است که این موتور توربو قدرتمند با توجه به وزن این خودرو که معادل 1439 کیلوگرم می‌باشد و البته طراحی خارجی ارگونومیک، سبب شده که پرچمدار ام‌وی‌ام به یکی از پرشتاب‌ترین کراس اورهای موجود در بازار ایران تبدیل شود و از این حیث تجربه رانندگی جذابی را به سرنشینان خودرو ارائه دهد. از طرف دیگر اگرچه ایکس 55 پرو کراس اوری پرشتاب به‌حساب می‌آید اما گیربکس CVT 9 سرعته به‌کاررفته در این کراس اور یکی از باکیفیت‌ترین گیربکس‌های موجود در بازار ایران است. گیربکسی که انتقال نرم نیرو بدون شوک تعویض، همراه با بهبود مصرف سوخت و کارکرد عالی در دو حالت ECO و SPORT  را برای سرنشینان خودرو به ارمغان می‌آورد.

    امکانات رفاهی و ایمنی

    امکانات رفاهی و ایمنی کراس اور مدرن ام‌وی‌ام ، نکته دیگری است که ایکس 55 پرو را به انتخابی جذاب تبدیل می‌کند. دوربین 360 درجه این خودرو به راننده کمک می‌کند دید کاملی نسبت به محیط و پشت سرخود داشته باشد. نورپردازی هفت رنگ به‌کاررفته در کابین آکوستیک این کراس اور در کنار متریال باکیفیت داخلی، گرم‌کن صندلی، شارژر وایرلس و صفحه نمایش 10.25 اینچی حس دلپذیری از آرامش را به سرنشینان منتقل می‌کند. از طرف دیگر امکاناتی نظیر ترمز پارک برقی، اتوهولد و کیسه‌های هوای جانبی و جلو حس امنیت کامل را به سرنشینان منتقل می‌کند تا در مجموع حس خوبی از سواری درون کراس اور مدرن ام‌وی‌ام تجربه کنند.

    ارزش خرید

    ایکس 55 پرو پرچمدار برندی است که نزدیک به 20 سال سابقه حضور در بازار ایران را دارد. پرچمدار برند ام‌وی‌ام علاوه بر کیفیت بالا و امکانات بیشتر نسبت به رقبا هم رده، به واسطه عواملی همچون 20 سال سابقه حضور برند در ایران حتی در سخت ترین روزهای تحریم، خدمات پس از فروش و شبکه گسترده نمایندگی‌ها، فعالیت های گسترده باشگاه مشتریان و اقبال بازار، ارزش خرید بالایی داشته و مشتریان بسیاری را به انتخاب ترغیب می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط