فونیکسریمکسبهتام

هر آنچه در مورد جدیدترین مینی کراس MVM باید بدانید

ام وی ام X۳۳کراس رونمایی شد+ تصاویر

عصر خودرو- شرکت مدیران خودرو در روز ۲۵تیرماه ۱۴۰۲ از مینی کراس جدید X۳۳ کراس از برند MVM رونمایی کرد.

ام وی ام X۳۳کراس رونمایی شد+ تصاویر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این خودرو با طول 4.2 متر از طراحی به روز بر اساس جدیدترین زبان منطق بر خواست جوانان شکل گرفته و هویتی جدید از محصولات MVM را به نمایش می گذارد. در نمای جلو، چراغ ها طراحی الماسی جلوپنجره روی چراغ ها نیز تکرار شده و متمایز از دیگر خودروها جلب توجه می کند. در نمای عقب نیز چراغ های پیوسته طراحی متفاوتی نسبت به محصولات قدیمی ام وی ام دارند. یکی از اصلی ترین تغییرات این خودرو الگوگیری از یک تعریف جدید بر اساس مبدا برند خودرو است؛ استفاده از طرحی با عنوان پوست اژدها روی گلگیرها، آینه های جانبی و همچنین داخل رودری های خودرو مهمترین امضای X33 کراس است که شخصیتی مستقل را برای آن شکل داده است.

در داخل کابین توجه به جزئیات و تغییر کامل طراحی و نگاهی مینیمال به ظرافت پیشتر در محصولات ام وی ام تا این حد به چشم نمی آمد. کلید ها و بخش های مختلف با نظمی افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و کلید ها با نظم خاصی در کنار کلید استارت جلوه خاص تری را پدید آورده اند.

این خودرو در دو نسخه اتوماتیک و دستی روانه بازار خواهد شد. نسخه اتوماتیک از پیشرانه یک لیتری با حداکثر توان احتمالی 102 اسب بخار وحداکثر گشتاور 150 نیوتون متر همراه با گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی 9 سرعته مصنوعی عرضه می شود و تریم داخلی آن احتمالا دو رنگ روشن کرم و آبی خواهد بود. نسخه مجهز به گیربکس دستی 5 سرعته اما از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان 116 اسب بخار و حداکثر گشتاور 143 نیوتون متر بهره می برد.

از مهمترین امکانات این محصول جدید می توان به سانروف، ESP، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی در میانه داشبورد، نمایشگر 7 اینچی پشت فرمان، سنسورهای جلو و عقب، چراغ روشنایی در روز، تنظیم برقی آینه ها با گرم کن، 4 کیسه هوا، TPMS، کروز کنترل، کنترل سرعت در سراشیبی، گرم کن صندلی های جلو، نورپردازی داخل کابین، سنسور نور، ترمز پارک برقی، فرمان برقی و ... اشاره کرد.

عکس: اعظم صباغ

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط