فونیکسریمکسبهتام

رالی تور خودروهای کلاسیک از نیاوران به سمنان رسید

عصر خودرو- رالی تور ۲ روزه خودروهای کلاسیک و تاریخی با شرکت ۳۲ خودرو با حرکت از نیاوران در استان تهران عصر پنجشنبه به سمنان رسید.

رالی تور خودروهای کلاسیک از نیاوران به سمنان رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان  گفت: رالی تور خودروهای کلاسیک و تاریخی به مناسبت روزجهانی جهانگردی، در حال برگزاری است.
    مهدی جمال اظهار داشت: تور رالی امروز و فردا چهارم و پنجم مهر 98 برگزار می‌شود.
    وی ادامه داد: تور رالی خودروهای کلاسیک و تاریخی از 10 صبح امروز پنجشنبه از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در تهران شروع شد و پس از عبور از جاده تهران به استان سمنان وارد شد. 
    وی تصریح کرد: خودروهای تاریخی ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز از پلیس راه به سمت خیابان آیت الله فیض در سرخه رسیدند و در مقابل خانه تاریخی حاج حشمت اللشکر برای بازدید جامعه محلی، استراحت و استقبال مقام‌های شهرستان توقف کردند.
    جمال خاطرنشان کرد: خودروهای کلاسیک و تاریخی بعد از عبور از شهر سرخه، روستای بیابانک و صوفی آباد، به سمنان رسیدند.
    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان یادآور شد: خودروهای کلاسیک و تاریخی سپس از میدان قومس به سمت میدان امام حسین (ع) وارد سمنان شدند. 
    وی اظهارداشت: پس از توقف تمام خودروها در حاشیه بلوار 17 شهریور، با هماهنگی پلیس راهور، از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان سعدی، خیابان سعدی، میدان امام خمینی(ره)، خیابان امام خمینی(ره) حرکت و سپس در خیابان امام خمینی(ره) به مدت نیم ساعت برای بازدید جامعه محلی، استقبال و مقام‌های شهرستان سمنان توقف کردند. 
    مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: تور رالی خودروهای کلاسیک و تاریخی فردا جمعه پس از عبور از شهر مهدیشهر در میدان شهمیرزاد به پایان می‌رسد.
    27 سپتامبر مصادف با 5 مهر به عنوان روز جهانی گردشگری نام‌گذاری شده است. 
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط