فونیکسریمکسبهتام

رونمایی از یک وانت پدالی

عصر خودرو- یک شرکت انگلیسی وانت پدالی الکتریکی ساخته که می‌گوید جایگزینی مناسب برای وانت‌های معمولی در مسیر‌های کوتاه است.

رونمایی از یک وانت پدالی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرانجیب، شرکت EAV در سال 2018 با ترکیبی از مهندسانی شکل گرفت که قبلا در صنعت هوا-فضا و مسابقات فرمول یک کار می‌کردند.

    ماشین با باتری الکتریکی تا سرعت پنج کیلومتر در ساعت حرکت‌ می‌کند. برای سرعت بیشتر راننده باید رکاب بزند اما موتور الکتریکی کارش را کمی آسان می‌کند. حداکثر سرعت ماشین 25 کیلومتر در ساعت است و وانت با هر بار شارژ می‌تواند تا 48 کیلومتر حرکت کند.

    ماشین را می‌توان با نیاز مشتری تغییر داد و مثلا از آن برای تحویل بسته‌های پستی، جا‌به‌جا کردن بار یا مسافر استفاده کرد. ظرفیت حمل بار وانت 120 کیلوگرم است.

    بزرگ‌ترین چالش برای سازندگان این وانت قانع کردن رانندگان است. راننده وانت معمولا در ارتفاع بالاتری می‌نشید و به اصطلاح سوار جاده است. در حالی که در وانت رکابی، او نه تنها صندلی‌اش راحت‌ نیست، بلکه در اتاقی نشسته که در و پنجره ندارد.

    با این حال امکان مانور بهتر و پارک راحت در خیابان‌های شلوغ و هزینه نگهداری بسیار کم این وانت‌ها ممکن است بسیاری را وسوسه کند تا از آن را در مسیرهای کوتاه استفاده کنند.

    قیمت پایه ماشین یازده هزار یورو (حدود 12 هزار دلار) است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم