فونیکسریمکسبهتام

پاییز امسال؛

خودرویی با یک موتور الکتریکی سه گانه عرضه می‌شود

عصر خودرو- پاییز سال ۲۰۲۲، خودرو Hummer EV ۳X به عنوان یک نسخه مقرون به صرفه‌تر و ارزان به قیمت ۹۹۹۹۵ دلار به بازار عرضه می‌شود.

خودرویی با یک موتور الکتریکی سه گانه عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت GMC ابتدا اعلام کرده بود که خودرو هامر SUV را در 29 ژوئیه 2020 معرفی و به نمایش می گذارد. اکنون تقریبا اواخر ژانویه 2021 است و زمان قطعی معرفی خودرو الکتریکی SUV با آلایندگی صفر هنوز مشخص نشده، اما تقریبا انتظارها به پایان رسیده است. به احتمال زیاد این خودرو در ماه فوریه معرفی می‌شود، هرچند به نظر می‌رسد که تاخیر جزئی نیز وجود دارد.

شایعه شده بود که معادل SUV اولین سوپر کامیون جهان در 7 فوریه در جریان مراسم Super Bowl LV آغاز به کار کند. با این حال GM Authority و رئیس GMC، دانکن آلدرد عنوان کردند که هیچ یک از این خودروها در طول مراسم بزرگ تبلیغاتی حضور نخواهند داشت. این فقط می‌تواند به این معنی باشد که SUV هامر در آن روز شروع به کار نمی‌کند، اما جای نگرانی نیست زیرا این خودرو در ماه آینده معرفی خواهد شد.

همانطور که قبلا توسط دیترویت فری پرس گزارش شده بود، جنرال موتورز به نمایندگان فروش اطلاع داد که اولین نمایش جهانی GMC Hummer SUV در ماه فوریه برگزار می‌شود. انتظار می‌رود مشخصات فنی و سطح این ماشین را منتشر کند.

همانطور که به یاد داریم، اولین وانت Hummer EV مدل 2022 در پاییز امسال وارد بازار می‌شود. نسخه کامل آن با قیمت 112595 دلار است. در حال حاضر تخمین‌ها برای حداکثر برد آن در حدود 350 مایل برآورد شده و تنظیمات سه موتوره با قدرت 1000 اسب بخار است و در حدود سه ثانیه به سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت می‌رسد.

پاییز سال 2022خودرو Hummer EV 3X به عنوان یک نسخه مقرون به صرفه‌تر و ارزان به قیمت 99995 دلار به بازار عرضه می‌شود که دارای یک موتور الکتریکی سه گانه است اما فقط 800 اسب بخار قدرت دارد و برد جایی آن در حدود 300 مایل است. در بهار سال 2023، EV 2X ارزان‌تر با موتورهای الکتریکی دوتایی، 625 اسب بخار و برد تقریبی 300 مایل با 89995 دلار عرضه خواهد شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم