فونیکسریمکسبهتام

۷۰ آفرودباز کرمانشاهی پای کار مقابله با سیل آمدند

عصر خودرو- گروه آفرود «پاترول سواران» که متشکل از ۷۰ خودروی شاسی بلند با امکانات کامل نجات و غریق هست برای مقابله با سیل احتمالی در کرمانشاه اعلام آمادگی کرد.

۷۰ آفرودباز کرمانشاهی پای کار مقابله با سیل آمدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، احسان موقوفه‌ای رهبر گروه آفرود «پاترول سواران» در در رابطه با وقوع سیل احتمالی در استان کرمانشاه، اظهار داشت: گروه «پاترول سواران» یک گروه آفرود متشکل از 70 ماشین شاسی بلند است که سال 95 تشکیل شده و با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد می‌تواند به خوبی در شرایط بحرانی همچون سیل به امدادرسانی بپردازد.

    موقوفه با اشاره به آب‌گرفتگی و سیل احتمالی امروز، اعلام کرد: این گروه با توجه تجربه امداد رسانی ‌در حوادث مختلف سطح کشور و امکانات خوبی همچون ماشین‌های پرقدرت شاسی بلند، دو عدد پاترول آمبولانسی، بیسیم جهت برقراری ارتباط آسان، تمام لوازم امدادی همچون برانکارد، آتل شکستگی و... که در اختیار دارد می‌تواند در بحث امداد رسانی بویژه در مناطق صعب‌العبور بسیار موفق عمل کند.

    وی ادامه داد: ما می‌توانیم در نقاطی که امدادرسانی مشکل است وارد عمل شویم، در ضمن بعضی از اعضای گروه ما پرستار هستند و می‌توانند در مواقع بحرانی خدمات پزشکی به مردم ارائه کنند.

    موقوفه اظهار کرد: گروه ما با همکاری هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری کرمانشاه امروز با حضور در اداره کل ورزش و جوانان و نیز فرمانداری کرمانشاه جهت امداد رسانی به هم استانی‌های عزیز اعلام آمادگی کرد.

    وی در پایان ابراز امیدواری کرد از ظرفیت این گروه مردمی جهت خدمت به مردم استفاده مناسب برده شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط