فونیکسریمکسبهتام

مسئولان اجرای طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های فرسوده را به تعویق انداختند

قیمت هوندا ۱۲۵ در بازار ۷ میلیون تومان

عصر خودرو- افزایش قیمتی برای موتورسیکلت نداریم/ باید سوبسیدی برای موتورسیکلت‌های فسوده درنظر گرفته شودیک مقام مسئول از به تعویق افتادن اجرای طرح جایگزینی موتورسیکلت های فرسوده توسط برخی از مسئولان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح دولت باید یارانه بدهد.

مسئولان اجرای طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های فرسوده را به تعویق انداختند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمد خادم منصوری رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت  از ثبات قیمت در بازار موتورسیکلت خبر داد و گفت: در زمینه عرضه موتورسیکلت و تامین تقاضا هیچ مشکلی وجود ندارد و طبق برنامه ریزی و تمهیدات در نظر گرفته شده خوشبختانه در سال  99و 98 کمبودی از منظر تامین مواد اولیه نخواهیم داشت.

    وی به اجرای طرح جایگزینی موتورسیکلت های فرسوده در بازار اشاره کرده و گفت: با اجرای این طرح به ازای هر موتورسیکلتی که در بازار پلاک می‌شود باید یک موتورسیکلت فرسوده از رده خارج شود اما از آنجایی که اکثر دارندگان موتورسیکلت ها از قشرهای ضعیف جامعه هستند با اجرای این طرح آنها متضرر می شوند به همین دلیل  برخی از مسئولان ذی ربط اجرای این طرح را به تعویق انداختند. دولت باید در این امر ورود کند و دارندگان موتورسیکلت‌های فرسوده سوبسید بدهد تا این طرح به سرعت اجرا شود.

    منصوری به ضرورت حمایت دولت از تولیدکنندگان پرداخت و گفت: با ظرفیت بالقوه ای که در این صنف وجود دارد اگر مورد حمایت قرار گیرد می تواند بر میزان اشتغالزایی خود در اقتصاد کشور بیفزاید.

    رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت یادآوری کرد: 2 سالی است که موتورسیکلت برقی در بازار تولید می شود، اما متاسفانه بعلت ضعف در خدمات دهی به ویژه در زمینه شارژ باتری استقبال چندانی از آن صورت نگرفته است، طرحی برای افزایش گرایش به استفاده از موتورسیکلت های برقی درنظر گرفته ایم تا دولت برای خدمات پس از فروش آن ورود کند.

      وی به تولید داخلی باتری موتورسیکلت های برقی اشاره کرد و گفت: با ورود دولت به ویژه  سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان  به بحث موتورسیکلت های برقی در زمینه جلب اعتماد و ارائه ضمانت و تعهد به مردم می توان سهم این قبیل از موتورسیکلت ها را افزایش داد.

    منصوری گفت: ما موافق عرضه موتورسیکلت های برقی به بازار هستیم و برای تحقق این امر برای همکاری با دولت و دستگاه های ذی ربط اعلام آمادگی می کنیم اما فعلا شرایط و زیرساخت ها مهیا نیست.

    این مقام مسئول، موتورسیکلت‌های هندی (کوهسار، آپاچی و ...) و هوندا 125 را از موتورسیکلت‌های موجود در بازار د

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو