فونیکسریمکسبهتام

نرده های چهارراه ولیعصر برداشته نمی‌شوند

عصر خودرو- رییس پلیس پایتخت از دستگیری ۲۰۷ نفر از اراذل و اوباش خبر داد.

نرده های چهارراه ولیعصر برداشته نمی‌شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت در مرحله پنجم طرح سراسری اراذل و اوباش و مزاحمین محلات اظهار کرد: در جریان این طرح که به صورت سراسری انجام گرفت با تلاش ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ 36 قبصه اسلحه جنگی و شکاری و 2 باند قاچاق سلاح‌های غیر مجاز و مواد مخدر متلاشی شدند.
    وی گفت: در جریان این طرح 30 واحد صنفی که مراکز حضور اراذل اوباش بودند پلمپ شده و یا در حال پلمپ است. همچنین 98 بوستان و 72 باشگاه بدنسازی 181 قهوه‌خانه و سفره‌خانه نیز علی رغم تذکراتی که به آن‌ها داده بودیم و محل تردد اوباش بودند، نیز تعطیل شدند.

    سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در جریان طرح سراسری دستگیری اراذل و اوباش، 207 نفر از افرادی که برای نوامیس ایجاد رعب، وحشت و ایجاد مزاحمت می‌کردند، دستگیر شدند.

    وی در خصوص نرده‌های چهار راه ولیعصر نیز گفت: برای راه‌اندازی زیرگذر چهار راه ولیعصر میلیارد‌ها ریال هزینه شده است و به هیچ عنوان نرده‌های اطراف آن برداشته نخواهند شد؛ چراکه با بازگشایی آنها، ترافیک شهری به شدت افزایش می‌یابد.

    فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه در این طرح 36 قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف و سه باند خرید و فروش سلاح گرم توسط پلیس منهدم شد، افزود: همچنین 40 واحد صنفی که پاتوق اراذل و اوباش بود توسط پلیس شناسایی و تذکرات لازم به آن‌ها داده شد.

    سردار رحیمی تصریح کرد: 2 مورد حادثه آتش زدن خودرو‌های شهروندان در محله‌های بهارستان و عبدل آباد مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد افرادی که به این کار اقدام کرده بودند، دچار اختلال روانی بودند و توسط پلیس دستگیر شدند.

    فرمانده انتظامی پایتخت اظهار کرد: 8 گروه از اراذل و اوباش که در واحد‌های صنفی، تفریحی و غیره مزاحمت، نزاع و درگیری و رعب و وحشت برای شهروندان ایجاد می‌کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.

    وی در خصوص جزئیات سفر خود به مسکو گفت: من و همکارانم سفری 4-5 روزه به پایتخت روسیه داشتیم. در این سفر از تمام بخش‌های مسکو بازدید کردیم و موارد انتظامی این شهر را مورد ارزیابی قرار دادیم و از مراکزی همچون مرکز راهنمایی و رانندگی، پلیس مبارزه با موادمخدر، مرکز کنترل اجتماعی، آزمایشگاه‌های علمی و دیگر مراکز پلیس مسکو بازدید کردیم.

    سردار رحیمی در خصوص موبایل قاپی‌ها گفت: با اجرای طرح‌های انتظامی در تمام مناطق پایتخت بحث موبایل قاپی کاهش یافته است و پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و سارقان کوتاهی نمی‌کند و به طور قاطع با مجرمان برخورد خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو