فونیکسریمکسبهتام

مشاور معاون ترافیک شهردار تهران مطرح کرد:

محرومیت جانبازان و معلولین‌ از تردد در محدوده چهارراه ولی‌عصر

عصر خودرو- پیرحسین‌لو گفت: جانبازان و معلولین‌ امکان استفاده از پله برقی‌های چهارراه‌ ولیعصر‌ را ندارند و برای عبور از خیابان هم با مانع روبرو هستند.

محرومیت جانبازان و معلولین‌ از تردد در محدوده چهارراه ولی‌عصر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علی پیرحسین‌لو مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران  با اشاره به تصمیم اخیر معاونت حمل و نقل و ترافیک برای برچیدن نرده‌های چهارراه‌ ولیعصر‌ گفت: زمانی که در این محدوده زیرگذر ساخته شد و برای سهولت عابرین‌ هم پله برقی نصب شد مردم عادی توانستند به راحتی در این محدوده تردد کنند اما جانبازان و معلولین از تردد در آن محدوده، چه در سطح زمین و چه از زیرگذر‌ محروم شدند؛ چرا که این افراد امکان استفاده از پله برقی را نداشتند و از سویی دیگر به خاطر وجود نرده‌ها در چهارراه‌ امکان تردد از خیابان هم از بین رفته بود.
    مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه 5 سال از راه‌اندازی این زیرگذر‌ گذشته و هنوز این مشکل برای جانبازان و معلولین‌ حل نشده است؛ گفت: مطالبات مردمی زیادی برای حل این موضوع به معاونت ترافیک شهرداری آمده است و از سویی دیگر هم پلیس راهور‌ در برابر برچیده شدن نرده‌ها مقاومت کرده و از باز شدن معبر ممانعت کرده است.

    وی افزود: دو شب قبل با حضور سردار مهماندار این معبر را باز کردیم ولی صبح روز بعد پلیس دوباره آنجا را بست.

    پیرحسین‌لو با تأکید بر اینکه مدیریت ترافیک شهر با شهرداری است، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا پلیس را متقاعد به تمکین از ضوابط کنیم؛ چرا که موضوعات مربوط به اصلاحات هندسی معابر شهری در اختیار معاونت ترافیک است و پلیس تنها وظیفه اجرایی دارد.

    مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در خصوص سهم شورای ترافیک درباره تصمیم‌گیری نسبت به این موضوع اظهار کرد: مسائلی که به کلیت‌ ترافیک شهر مربوط است به شورای ترافیک ارتباط دارد؛ اما مسائلی مانند نرده‌های یک چهارراه‌ در اختیارات معاونت ترافیک است و نیازی به مصوبه شورای ترافیک ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط