فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

فردا؛ آغاز فروش خودرو مگان

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق بازاریابی سایپا از ادامه برنامه فروش محصولات سایپا خبر داد و گفت: صدور پیش فاکتور اخذ تسهیلات بانکی برای خرید محصولات سایپا و جایگزینی خودروهای فرسوده در نمایندگی های مجاز فروش انجام می شود.

فردا؛ آغاز فروش خودرو مگان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  محمدحسن گرمان اظهار کرد: پیش فروش خودرو تیبا به صورت آپشنال و غیرآپشنال با موعد تحویل بهمن و اسفند ماه 91 و فروش فوری خودرو سایپا 141 جاری بوده و همچنین پیش فروش محصولات خانواده ایکس 100 به صورت آپشنال و غیرآپشنال نیز با موعد تحویل بهمن و اسفند ماه 91 و فروش فوری خودروهای سایپا 131 و تیبا از 8 آذرماه آغاز شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/23203
    فعالیت  لیزینگخودروسازان محدود شد
    شش سال پیش در چنین روزی دبیر انجمن خودروسازان ایران از محدود شدن فعالیت شرکت‌های لیزینگ وابسته به خودروسازان به دلیل کاهش تولید خودرو خبر داد. احمد نعمت بخش اظهار کرد: در حال حاضر فعالیت شرکت های لیزینگخودروسازان نسبت به سال گذشته کمتر شده است.وی با بیان اینکه سال گذشته به دلیل بالا بودن تیراژ تولید، خودروهای بیشتری از طریق سیستم لیزینگخودروسازان عرضه می شد، خاطرنشان کرد: اما هم اکنون خودروهایی از طریق شرکت های لیزینگ عرضه می شوند که تولید آن ها مازاد بر تقاضای نقدی بازار باشد.دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: در حال حاضر شرکت های لیزینگ وابسته به ایران خودرو و سایپا به صورت ماهانه خودروهایی که تولید آن ها از میزان تقاضای نقدی بازار بیشتر باشد را لیزینگ می کنند.
    http://www.asrekhodro.com/News/23201
    جدیدترین قیمت خودروهای پر طرفدار
    شش سال پیش در چنین روزی قیمت بیشتر خودروهای پرتیراژ داخلی کاهش یافت. در این میان خریداران نیز به امید کاهش بیشتر قیمت‌ها از خرید خودرو خودداری می‌کنند. در محصولات گروه خودروسازی سایپا خودروی سایپا 111 به قیمت حدود 13 میلیون تومان عرضه می‌شد، این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو 11 میلیون و 780 هزار تومان تعیین شده است.
    قیمت سایپا SL 131 نیز با کاهش قابل توجهی به حدود 11 میلیون و 700 هزار تومان و SX 131 نیز به حدود 13 میلیون تومان ‌رسید. البته قیمت رسمی SL 131 معادل 11 میلیون و 540 هزار تومان و SX 131 نیز 11 میلیون و 940 هزار تومان تعیین شده است.
    در این هفته قیمت تیبا نیز به حدود 15 میلیون و 450 هزار تومان کاهش یافت. مدل E2 پارس خودرو نیز به قیمت حدود 25 میلیون و 800 هزار تومان عرضه می‌شد.
    در هفته گذشته در گروه محصولات ایران خودرو نیز خودروی پژو 206 در نمایندگی‌های فروش موجود نبود. قیمت پژو 206 صندوق‌دار نیز کاهش یافته و در مدل V9 آن به حدود 39 میلیون و 800 هزار تومان و مدل V8 نیز حدود 29 میلیون و 500 هزار تومان رسید.
    روند کاهشی قیمت تندر 90ایران خودرو نیز ادامه یافته و در مدل E1 آن به حدود 21 میلیون و 300 هزار تومان و مدل E2 نیز 24 میلیون و 400 هزار تومان رسید. این در حالی است که قیمت رسمی تندر 90 E1 ایران خودرو معادل 18 میلیون و 900 هزار تومان و مدل E2 نیز 21 میلیون تومان تعیین شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/23200

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو